[Tactical Ops] Is er iets nieuws?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 16:33
Tja, dit zal even heel raar klinken, maar goed, ga het toch even proberen uit te leggen:

Ik heb tot vorig jaar veel Tactical Ops gespeeld, nu kwam ik m'n Unreal Tournament cd weer tegen en kreeg ik weer zin om het te gaan spelen.
Probleem waar ik nu even mee zit is het volgende. Heb begrepen dat er een nieuwe versie van Unreal Tournament uit is, kan ik nog wel Tactical Ops spelen (wordt het nog wel gespeeld met de oude unreal versie?) De site waar ik Tactical Ops altijd downloade heeft namelijk allemaal dode links. :? :X

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Bedoel je met een nieuwe versie van UT, UT2004 (en/of 2003) ? TO is nog steeds gebaseerd op de oude UT-engine, maar is al een tijd geleden ook stand-alone (en commerciëel) gegaan onder de naam Tactical Ops - Assault on Terror.

• Niek_
JER00N schreef op 30 oktober 2004 @ 14:52:
Bedoel je met een nieuwe versie van UT, UT2004 (en/of 2003) ? TO is nog steeds gebaseerd op de oude UT-engine, maar is al een tijd geleden ook stand-alone (en commerciëel) gegaan onder de naam Tactical Ops - Assault on Terror.
Dat wist ik, geloof dat je hem toen ook in de winkel kon komen. Dan denk ik dat ik UT er maar eens op ga gooien, is er ergens nog een site waar je snel ff alle updates voor UT en TO kan downloaden?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Niek_ schreef op 30 oktober 2004 @ 15:02:
[...]

Dat wist ik, geloof dat je hem toen ook in de winkel kon komen. Dan denk ik dat ik UT er maar eens op ga gooien, is er ergens nog een site waar je snel ff alle updates voor UT en TO kan downloaden?
Goh, zoek eens via google, wie weet kom je zomaar nog wat tegen ;)

• Niek_
Grapjas :P , ok, moet toegeven dat het niet heel erg slim klonk. Maar er stond me iets bij dat ik altijd enorm liep te klooien om de updates geinstalleerd te krijgen, altijd gedoe met die versienummers. Had zelf inderdaad ook wel even kunnen bedenken dat www.unrealtournament.com wel erg voor de hand liggen was.... |:(

Ging me dan ook meer om updates voor Tactical Ops

• Crash
Tactical Ops updates zijn ook dermate simpel te vinden hoor ;)
http://www.tactical-ops.de/ en http://www.tactical-ops.n...ownloads.php?dir_ID=11516

• Niek_
Eerste site was bij mij ook bekend maar daarvan zijn bijna alle links dood, vandaar. NL pagina kende ik nog niet, bedankt. :)

• Niek_
Toch nog ff een ander vraagje: als ik deze versie van TO bestel, kan ik die dan installeren (en spelen natuurlijk ;)) zonder dat ik UT op m'n computer moet hebben?

• Crash
Ah c'mon, dit kan je toch best zelf uitzoeken? De versie die te koop is in de winkel is de retail versie. Hiervoor heb je UT niet nodig. Ik sluit dit topic. Dit zijn te veel zoekvraagjes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.