wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
draai eens een chkdsk /f....
C partitie (7gb) is al meerdere malen verwijderd (fdisk rules
D partitie deleten is niet mogelijk ivm de hoeveelheid data (zie openingspost)
of ik zou even van iemand in enschede een 300gb schijfje moeten kunnen lenen.....
@kosh66: al lang gedaan. een keer of 30 inmiddels...
[ Voor 10% gewijzigd door flippy op 30-10-2004 14:37 ]
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
[rml]BtM909 in "[ WINXP?] Bestand kan niet verwijderd wor..."[/rml]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
could not find d:\documents
even wat in de lucht gooien:
kan komen doordat het een directory is en geen (virushoudend) bestand.....
[ Voor 49% gewijzigd door flippy op 30-10-2004 14:42 ]
Wel volledig pad tussen aanhalingstekens zetten hethe_virus schreef op 30 oktober 2004 @ 14:40:
resultaat op beide manieren:
could not find d:\documents
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
dan krijg je hem er wel af
Ja hehehemaurice_thalen schreef op 30 oktober 2004 @ 14:57:
Ik weet nog iets beters installeer ff msdos hehehe![]()
dan krijg je hem er wel af
MS-DOS <> NTFS
hehehe
alle bestanden zijn eruit. het gaat puur om de map zelf.Denker schreef op 30 oktober 2004 @ 14:54:
Heb je een van de bestanden in die mappen, niet toevallig in je Taskmanager staan? Zo ja: dan eerst daar uitschakelen.
ps: msdos kan nie omgaan met ntfs....
shait, net te laat....
[ Voor 4% gewijzigd door flippy op 30-10-2004 15:00 ]
ander met virus scanner kijken?
of in taskmannerger de explorer.exe uitzetten en kijken of je dan met run naar cmd kan gaan en het dan verwijderen ik heb zoiets ook al keer gehad ik weet niet meer precies hoe ik dat opgelost had maar volgens mij moet zoiets wel werken.
suc6
kek
|_____vakje______|
zelf ff getest, op welke gebieden heb je nu meer recht dan? of moet ik dit anders zien?CyberSnooP schreef op 30 oktober 2004 @ 15:18:
Ik heb ook wel eens directories waar je totaal niet in kunt gefixt door een command prompt op het hoogste niveau te openen. Schedule daarvoor een interactieve taak voor "cmd.exe" en probeer het vanuit die commando prompt. (schedulen gaat met "at 15:13 /i cmd.exe" vanuit een bestaande commando prompt en dan even wachten tot je super-console verschijnt)
[ Voor 3% gewijzigd door DAS op 30-10-2004 15:25 ]
kek
[ Voor 34% gewijzigd door bgrr op 30-10-2004 15:35 ]
Verwijderd
suc6, khoop dat t werkt
file not found........
Verwijderd
En dan het commando rmdir 1e6tekensvandemapnaam~1 /s
Verborgen- en systeembestanden bestanden weergeven heb je aanstaan neem ik aan.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 15:53 ]
Verwijderd
Kun je de map ook niet verslepen in de verkenner?
Of opstarten vanaf xp cd en in een herstelconsole booten met command prompt en het dan proberen met rmdir (eerst de onderliggende mappen). Als je vanaf cd start weet je iig zeker dat er geen gebruik gemaakt wordt van die dir.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 16:11 ]
denk dat eens binnenkort 2 160gb schijfjes erbij haal en een 4 poorts controller......
Verwijderd
Ook nog gelezen?
ps: en naar een formatereing of 3 kan ik er ook wel van uitgaat dat er niks gebruikt wordt.
[ Voor 31% gewijzigd door flippy op 30-10-2004 16:21 ]