Ik heb een nec 2510 brander. Vanaf het begin af aan heb ik dit probleem eigenlijk al.
Direct na het klikken op de "brand" knop van nero loopt de buffer vol. En na een paar seconde blijft hij de hele tijd schommelen tussen de 97-100%. Heb deze link gevonden in de search:
Primary, Master, slave??
Hierin wordt beaamd dat ik de juiste aansluiting heb gebruikt. Namelijk:
Primary master: harddisk
Primary slave: leeg
Secondary master: dvd brander
Secondary slave: dvd speler
Ik heb me bios van me moederbord al geupdate (dell 4600) en ook de firmware van de brander (helaas) want deze maakt nu een pokke herrie (schijnt normaal te zijn, krijg het er alleen niet meer af).
Op zich brand hij wel goed, ware het niet dat ik zels m'n msn (!) uit moet zetten want als ik aangesproken wordt hangt ie al...
Waar kan het aanliggen dat die buffer underruns standaard zijn.
Direct na het klikken op de "brand" knop van nero loopt de buffer vol. En na een paar seconde blijft hij de hele tijd schommelen tussen de 97-100%. Heb deze link gevonden in de search:
Primary, Master, slave??
Hierin wordt beaamd dat ik de juiste aansluiting heb gebruikt. Namelijk:
Primary master: harddisk
Primary slave: leeg
Secondary master: dvd brander
Secondary slave: dvd speler
Ik heb me bios van me moederbord al geupdate (dell 4600) en ook de firmware van de brander (helaas) want deze maakt nu een pokke herrie (schijnt normaal te zijn, krijg het er alleen niet meer af).
Op zich brand hij wel goed, ware het niet dat ik zels m'n msn (!) uit moet zetten want als ik aangesproken wordt hangt ie al...
Waar kan het aanliggen dat die buffer underruns standaard zijn.