Allereerst mn system specs:
Asus P4C800
P4 2.8Ghz
3 x 512mb Twinmos pc3200
2 x 120gb Maxtor S-ata op mobo
2 x 160gb Maxtor S-ata op Promise S-ata pci kaart
Sinds ik sinds januari dit systeem zelf in elkaar gezet heb, heb ik alleen maar problemen met een 120gb schijf. Vanaf het begin maakte hij rare tik geluiden, en sinds kort is het hele systeem zeer langzaam.
Ik heb al met Maxtor gemaild, maar omdat hun tooltje PowerMax geen error vindt, heb ik volgens hun geen recht op een nieuwe HD.
Echter, sinds deze week, krijg ik bij het opstarten een S.M.A.R.T. error:
Ik nog een keer PowerMax runnen, maar weer komt ie foutloos door de test.
Ook geeft DTemp deze error:

Als ik vervolgens op Show Smart Attributes klik krijg ik dit te zien:

Ik wil aanspraak maken op mijn garantie, maar dit kan dus niet. Heeft iemand een manier om dit op te lossen of tips?
Asus P4C800
P4 2.8Ghz
3 x 512mb Twinmos pc3200
2 x 120gb Maxtor S-ata op mobo
2 x 160gb Maxtor S-ata op Promise S-ata pci kaart
Sinds ik sinds januari dit systeem zelf in elkaar gezet heb, heb ik alleen maar problemen met een 120gb schijf. Vanaf het begin maakte hij rare tik geluiden, en sinds kort is het hele systeem zeer langzaam.
Ik heb al met Maxtor gemaild, maar omdat hun tooltje PowerMax geen error vindt, heb ik volgens hun geen recht op een nieuwe HD.
Echter, sinds deze week, krijg ik bij het opstarten een S.M.A.R.T. error:
Nu ik deze error krijg, heb ik volgens de faq recht op RMA. Deze wil ik keurig invullen op de Maxtor pagina. Komt er alleen een melding dat ik een bepaalde code moet invoeren die PowerMax geeft wanneer deze een fout vindt.Pri Master Hard Disk:S.M.A.R.T. Status BAD, Backup and Replace
Press F1 to Resume
Ik nog een keer PowerMax runnen, maar weer komt ie foutloos door de test.
Ook geeft DTemp deze error:

Als ik vervolgens op Show Smart Attributes klik krijg ik dit te zien:

Ik wil aanspraak maken op mijn garantie, maar dit kan dus niet. Heeft iemand een manier om dit op te lossen of tips?
Ioniq 5 P45