Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de ideale tas (of jas) om je gadgets mee te nemen? Ik zit met een laptop, gsm, ipod en pda...(laptop niet iedere dag mee though)...Hoe nemen jullie je gadgets mee? En weet iemand of er ook nog een soort van algemene verzekering is voor diefstal etc.? Dus niet per apparaat, maar gewoon voor een totaal?

Of moet ik misschien maar eens zo'n PocketPC Telefoon kopen?

Ik heb nu gewoon een eastpack rugzak en jas met een (te) kleine binnenzak, maar echt ideaal is dat nog niet. Hoe nemen jullie je gadgets mee?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 11:59 ]

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 12:28
Gewoon zo'n shoudertas? Die zijn wel handig vind ik.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
allemaal van die riemtasjes, behalve je laptop dan! ziet er wel niet uit...

Zo zie je dat al die gadgets je leven niet makkelijker maken maar alleen maar moeilijker! ;)

specs

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:13
http://www.pdashop.nl/product/3663 zoiets lijkt me ook wel wat, al ziet deze eruit alsof het van dat lelijke harde plastic is. Maar ik mis daar ook nog een wat groter vakje voor mijn BT GPS muis.

[ Voor 22% gewijzigd door lost95 op 30-10-2004 13:29 ]

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 15:05
Ik doe m'n PDA altijd in de binnenzak van me jas. Wel met het beschermhoesje dat ik erbij kreeg uiteraard. Maar verder neem ik toch niks mee dus hoef ik me daar ook niet druk om te maken.

En zo'n smartphone is lang niet alles hoor, me zus heeft er 1tje. Geef mij me PDA maar.

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:12

Sabbi

je denkt aan mij.

Ik zou inderdaad ook wel een tas willen waar je netjes je digicam,pda,BT gps, foon, headsets, 220v kabels, 12v kabels, nog meer kabels, en random kabels in kan gooien. misschien een tas die voor SLR-camera-spullen is gemaakt? Dus met customisable vakjes voor lenzen en film en bodys en flitsers enzo, maar dat je er dan je gadget meuk ingooit. Is goed te krijgen/soms niet heel duur.

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 21:10
Ik wou al zeggen, koop gewoon de Qtek 9090 met een gig SD kaart ofzo. Ben je van al je gezeur af. En die valt ook vast wel te verzekeren.

PDA + GSM + CAM + BT + WLAN + GPS combinatie/

Verwijderd

ik heb zon koffertje met van die schuimachtige blokjes erin. zo kan je zelf de maten van de vakjes ed indelen. Werkt echt perfect! laptop alles erin.

Koffer is ook shockproof en waterproof!
Je kan ze kopen in de meeste foto winkels of cameras.

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:33
ik neem nu vrijwel alles los mee
laptop en digicam plus kabels in een tas. telefoon los. portemonnee los. etc.

maar omdat ik me hier ook nogal aan erger, ga ik een eigen tas maken.

Verwijderd

Ik heb een crumpler tas en heb daarin, laptop+toebehoren,gsm,ppc, sleutels, portomonnee en dan vaak ook nog iets van 2 boeken + collegeblok. En die tassen zien er ook nog is aardig uit

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:33
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 15:07:
Ik heb een crumpler tas en heb daarin, laptop+toebehoren,gsm,ppc, sleutels, portomonnee en dan vaak ook nog iets van 2 boeken + collegeblok. En die tassen zien er ook nog is aardig uit
alleen niet de goedkoopsten of wel?

• foske
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 20:38
Huub hangop is je man
#Ik wil ook zon broek met van die zakken aan de zijkant!#

Verwijderd

Je moet gewoon een broek hebben met veel (grote) zakken.

Mobiel, portemonnee, veel te grote sleutelbos, 2,5'' Portable Harddisk (ookwel MP3-speler genoemd :p), USB kabel, line-in kabeltje gaat er allemaal in.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Heb mn telefoon in crumpler hoesje met musketonhaak aan mn broek hangen (soms riem, hangt r beetje vanaf), sleutels zitten gewoon in mn zak, portemonnee ook, pda gebruik ik niet meer (is palm m100 en werkt niet lekker meer, moet nog keer nieuwe kopen), usbstick hebk aan diezelfde musketonhaak hangen en dan in mn zak, laptop hebk niet :P ennee me discman (jaja, ouderwedse:P) zit eigenlijk altijd in mn tas (gebruik m vrijwel alleen als ik naar school ga dus vandaar).

Oja, mn digicam wil ik nieteens altijd meenemen want is een DSLR, is niet echt fijn :P Daar heb ik wel een pracht tas voor trouwens... LowePro, ik weet dat er ook LowePro tassen zijn met SLR/laptop combinaties, misschien moet je is op die site kijken... Zijn erg mooie tassen! www.lowepro.com ook hebben ze combinaties van gewone rugzakken en van die vakjes die je zelf in kan delen.

Ps. heeft iemand enig idee waar je gewoon van die simpele, maar wel sterke, hoesjes kan kopen die je aan je riem kan hangen? Niet speciaal gemaakt voor een bepaald product ofzo, maar is wel handig...
Pagina: 1