uGuru werkt niet op kv8pro 3rd eye

Pagina: 1
Acties:

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06 08:34
Gegroet mede-gotters

Ik heb een nieuw systeem samengestoken voor een vriend. Zoals je in de titel leest spreken we over een kv8pro 3rd eye mobo. De rest v/d specs doet er volgens mij niet toe. nu heb ik de uGuru drivers geïnstalleerd, maar op het einde van de installatie en telkens als ik het programma wil starten geeft hij een melding dat ik me moet afmelden en weer aanmelden als administrator om het programma te kunnen gebruiken. Natuurlijk heeft het acount admin rechten en begrijp ik de melding niet. :?

Ik heb de software al opnieuw geïnstalleerd, de nieuwste versie gedownd via de site van Abit en een nieuw account aangemaakt (ook met admin rechten). Het probleem duurt echter voort. :/ . De software moet overigens werken om de uGuru clock te laten werken (dat schermpje voor op je bureau).

Google en de search maakten me niet wijzer.

Verwijderd

Frigolamptje schreef op 30 oktober 2004 @ 11:27:
Gegroet mede-gotters

Ik heb een nieuw systeem samengestoken voor een vriend. Zoals je in de titel leest spreken we over een kv8pro 3rd eye mobo. De rest v/d specs doet er volgens mij niet toe. nu heb ik de uGuru drivers geïnstalleerd, maar op het einde van de installatie en telkens als ik het programma wil starten geeft hij een melding dat ik me moet afmelden en weer aanmelden als administrator om het programma te kunnen gebruiken. Natuurlijk heeft het acount admin rechten en begrijp ik de melding niet. :?

Ik heb de software al opnieuw geïnstalleerd, de nieuwste versie gedownd via de site van Abit en een nieuw account aangemaakt (ook met admin rechten). Het probleem duurt echter voort. :/ . De software moet overigens werken om de uGuru clock te laten werken (dat schermpje voor op je bureau).

Google en de search maakten me niet wijzer.
Even die zin op het laatst klopt niet ;)
Ikzelf heb het Abit AV8 3rd eye en bij mij staat ook een géén uGuru op en de klok doet het gewoon en heel goed zelf.
Ik heb problemen met de uGure utility software dat sommige games niet willen doen en zodra die er vanaf is doen ze het wel.Heb abit er al over gemaild maar heb nog steeds niks teru gekregen en is al 2 weken terug.

Maar nogmaals die klok moet ook zonder uGuru utility werken.Je moet hem wel aanzetten.En probeer eens de stekker erachter uit te trekken en dan opnieuw erin.Mag ook eens helpen.