Ik heb een systeem met 2 HD's beide met 1 partitie. Nu heb ik zojuist de verkeerde partitie met een windows install weggegooid. Is er een mogelijkheid om deze data terug te krijgen. Heb direct na het drukken van 'L' de computer uitgezet. Het is voor mij heeeeeel belangrijk de data terug te krijgen heb namelijk geen backup en tis zo'n beetje een levenswerk aan data
Ik (en nodig mede tweaker met mij) ben erg tevreden over GDB (Get Data Back). Er zijn 2 versies, 1 voor FAT32 en 1 voor NTFS en daar moet dit wel mee lukken..
Wees consequent, maar niet altijd
Schreeuw niet zo (ik pas de topictitel wat aan) en blijf vooral rustig en zoek uit hoe en wat er aan te doen is, de OM FAQ, SA FAQ en evt. GoT-search geven al "alles" dat je moet weten. Druk maken werkt alleen averechtsHELP verkeerde partitie weggegooid !!
Getdataback werkt idd lekker. Kost wat maar dat is nu eenmaal zo.
offtopic:
Maak voortaan dus regelmatig twee backups, waarvan en offsite ligt. Het kan IMHO geen serieus levenswerk zijn van een Tweaker als er nooit een backup is gemaakt
Maak voortaan dus regelmatig twee backups, waarvan en offsite ligt. Het kan IMHO geen serieus levenswerk zijn van een Tweaker als er nooit een backup is gemaakt
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1