Word 2003: Oorsprong (auteur) blanco laten

Pagina: 1
Acties:

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-08 08:57
Als ik met Word 2003 een bestand maakt, dan word het auteur enz. ingevuld. Is er een mogelijkheid dat dit niet wordt aangemaakt? Dus dat het gewoon blanco is.
(rechter muis klik, eigenschappen, samenvatting, geavanceerd staat auteur)

Ik heb gezocht op google en de search. Maar geen succes

Dank

[ Voor 18% gewijzigd door whiteclear op 30-10-2004 11:28 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Word horen niet in Windows Operating Systems thuis - iets wat je had kunnen weten natuurlijk ;)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Laat het veld leeg in Extra -> Opties :?

Helemaal blank; download het "Remove Hidden Data" programmaatje van microsoft.com of beter: zet het om naar PDF (en let ook daar op het beetje metadata).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

heej whiteclear,

ik wil het ff ergens met je over hebben buiten het forum om. Kun je contact met mij zoeken. De mail staat in mijn profiel. Ik zou je PM'en, maar je hebt nix ingevult in je profiel.

thnx

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Huh? Eerlijk gezegd heb ik liever dat het gewoon openbaar wordt besproken als het hier over gaat. Hebben anderen er ook nog wat aan & kunnen anderen meedenken :)

En als je verzoek niets met dit onderwerp te maken heeft, is dit niet de weg om te gaan. Mail dan evt. even naar gathering{apeding}tweakers{punt}net, er het forum mee vervuilen is dan niet handig ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)