Toon posts:

heeft iemand verstand van digitale camera's?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kheb sinds 2 weken een digitale camera van trust, maar hij is nu al kapot joh. de foto's zijn allemaal geel.

mocht iemand weten wat er aan de hand is, mail me even.

hier staan de mislukte foto's:

http://patrick8000.web-log.nl

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel voor een andere camera. 2 weekjes moet nog wel onder garantie vallen, zelfs bij Trust.

edit:
Aha ik heb de foto's gezien. Maar het valt toch wel mee met de geelheid van de foto's . Het komt misschien door de lichtval in de kamer. Heb je niet een beetje geel plafond? Bovendien, Trust is ook niet een van de beste camerabouwers.

[ Voor 51% gewijzigd door Noork op 30-10-2004 10:30 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:27
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 10:27:
kheb sinds 2 weken een digitale camera van trust, maar hij is nu al kapot joh. de foto's zijn allemaal geel.
2 weken, dan heb je nog garantie? Dan ga je er toch gewoon mee terug? :)
mocht iemand weten wat er aan de hand is, mail me even.
Waarom mailen...? GoT is een forum, oftewel discussieplaatst, lijkt me dat het net zo handig is om er hier over te discussiëren? ;)
Noork schreef op 30 oktober 2004 @ 10:28:
Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel voor een andere camera. 2 weekjes moet nog wel onder garantie vallen, zelfs bij Trust.
lol :D

edit:
En inderdaad... je had gewoon moeten flitsen op die foto's? (ik heb ze ook even bekeken...)

[ Voor 29% gewijzigd door Xander op 30-10-2004 10:40 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Waarschijnlijk is er niks mis met dat ding, die foto's zijn zo te zien binnen gemaakt zonder flits.
De muren zijn wel wit.

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry, ik bedoel: post een antwoord i.p.v. mail me even
sorry iik ben nog niet zo handig met de computer

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

patrick8001: die foto's komen zo doordat Trust op z'n zachtst gezegd geen professioneel camera-merk is. Zorg dat je meer licht hebt zoals justmental al zegt, en niet beweegt, dan krijg je al 10x betere foto's, ook met die camera. Verder was dat al uit te vinden met wat simpel logisch nadenken, dus dit topic gaat dicht ;)

Welkom op GoT in ieder geval, en lees even Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door graag ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.