[ADSL+CABLE]Wanadoo wijzigt algemene voorwaarden..

Pagina: 1
Acties:

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
Vanmorgen ontving ik dit emailtje:
Wanadoo wijzigt Algemene Voorwaarden

Geachte abonnee,

Binnenkort start Wanadoo met telefonie via internet.
Met de Wanadoo Livebox is het straks mogelijk via uw internetverbinding te bellen. Omdat het een nieuw product betreft, heeft Wanadoo enkele wijzigingen doorgevoerd in de Algemene Voorwaarden.

De aanpassingen hebben betrekking op de voorwaarden die gaan over modems en diensten. Daarnaast hebben wij gesignaleerd dat er onduidelijkheid bestaat over de einddatum van contracten. Wij hebben de uitleg over dit onderwerp verbeterd. De nieuwe Algemene Voorwaarden gelden met ingang van 1 december a.s. voor alle abonnees.

Klik hier voor de Algemene Voorwaarden

Klik hier voor meer informatie over de Wanadoo Livebox

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Wanadoo
Is het nou mogenlijk om van je abbonement af te stappen en een ander abbo te nemen?
Nog meer mensen die dit emailtje gekregen hebben?

Is dit nadelig voor ons wandoo gebruikers of niet?
Algemene voorwaarden:
http://web.wanadoo.nl/wan...den_algemeen-20516-1.html

[ Voor 5% gewijzigd door Timo op 30-10-2004 09:28 ]

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

fooker schreef op 30 oktober 2004 @ 09:26:
Is dit nadelig voor ons wandoo gebruikers of niet?
Kijk en vergelijk zou ik zeggen. Ze hebben waarschijnlijk wat items toegevoegd over die Wanadoo LiveBox .. maar verder zou ik geen reden zien waarom je bij Wanadoo weg zou gaan.

Maar ja, die vraag zou je aan jezelf moeten stellen en niet aan ons, wij weten immers niet of jij er door benadeeld wordt :)

Nu ook met Flickr account

Verwijderd

Er wordt alleen een duidelijker uitleg gegeven mbt de einddatum van je contract. De extra bepalingen hebben uitsluitend betrekking op internettelefoneren.

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Volgens mij veranderd er wel wat.
Voorwaarden met betrekking tot 1 december:
De Overeenkomst wordt aangegaan voor een termijn van een jaar, tenzij uitdrukkelijk anders bij de Overeenkomst wordt bepaald. Na afloop van deze termijn wordt de Overeenkomst van rechtswege voor een periode van telkens een jaar verlengd, tenzij de Overeenkomst door de Klant met inachtneming van een opzegtermijn van een (1) maand tegen het einde van het eerste jaar telefonisch of schriftelijk is opgezegd.

Nieuwe voorwaarden vanaf 1 dec:
De Overeenkomst wordt aangegaan voor een termijn van minimaal een jaar eindigend op de laatste dag van de maand waarin een jaar is verstreken, tenzij uitdrukkelijk anders bij de Overeenkomst wordt bepaald.

Mijn abo loopt af op 6 januari.
Ik heb al opgezegd, bij kpn staat de ADSL sloop in het systeem op deze datu.

Volgens de nieuwe alg. voorwaarden, zal mijn abo pas beeindigd worden op 31 januari(volgens mij)

Mij lijkt dit dus wel een verzwaring van de algemene voorwaarden...
Correct me if I'm wrong.

Verwijderd

punica schreef op 30 oktober 2004 @ 12:28:
Volgens mij veranderd er wel wat.
Voorwaarden met betrekking tot 1 december:
De Overeenkomst wordt aangegaan voor een termijn van een jaar, tenzij uitdrukkelijk anders bij de Overeenkomst wordt bepaald. Na afloop van deze termijn wordt de Overeenkomst van rechtswege voor een periode van telkens een jaar verlengd, tenzij de Overeenkomst door de Klant met inachtneming van een opzegtermijn van een (1) maand tegen het einde van het eerste jaar telefonisch of schriftelijk is opgezegd.

Nieuwe voorwaarden vanaf 1 dec:
De Overeenkomst wordt aangegaan voor een termijn van minimaal een jaar eindigend op de laatste dag van de maand waarin een jaar is verstreken, tenzij uitdrukkelijk anders bij de Overeenkomst wordt bepaald.

Mijn abo loopt af op 6 januari.
Ik heb al opgezegd, bij kpn staat de ADSL sloop in het systeem op deze datu.

Volgens de nieuwe alg. voorwaarden, zal mijn abo pas beeindigd worden op 31 januari(volgens mij)

Mij lijkt dit dus wel een verzwaring van de algemene voorwaarden...
Correct me if I'm wrong.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Mijn abbo loopt 8 januari af en ik was al van plan om op te zeggen. Het lijkt mij inderdaad ook wel degelijk een verzwaring.

Ik ga Wanadoo maar eens vragen of ik mijn contract nu per 8 januari of per 1 december moet opzeggen....

• carpin
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2022
Wat betekend dit nu voor een bestaande klant die een abbo afgesloten heeft op augustus 2003?
kan die op 1 december 2004 afzeggen? om van zijn abbo af te komen?

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:47
(14.3) Wanadoo stelt het Modem ter beschikking voor persoonlijk gebruik voor de duur van de Overeenkomst. Het Modem blijft te allen tijde eigendom van Wanadoo.
Ik heb nu zo'n 2 jaar ADSL-basic. Ik heb toen behoorlijk wat geld moeten betalen voor mijn multi-pc modem speedtouch 510i. Ik neem dan toch niet aan dat dat ding (wat niet eens goed werkt doordat het modem de NAT-instellingen vergeet) van Wanadoo is?

[ Voor 7% gewijzigd door Wim8282 op 31-10-2004 18:30 ]

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:12
zwahillius schreef op 31 oktober 2004 @ 18:26:
[...]

Ik heb nu zo'n 2 jaar ADSL-basic. Ik heb toen behoorlijk wat geld moeten betalen voor mijn multi-pc modem speedtouch 510i. Ik neem dan toch niet aan dat dat ding (wat niet eens goed werkt doordat het modem de NAT-instellingen vergeet) van Wanadoo is?
Bij ADSL koop je de modem of koop je hem indirect (is zogenaamd gratis maar zit verwerkt in abo kosten ofzo ;) ).

Dus hij is en blijft van jouw.
Pagina: 1