[Photoshop] Path / Shape vraagje

Pagina: 1
Acties:

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 12:34

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
Ik heb in Photoshop het volgende Path aangemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.hekje.com/pics/forums/KG-Shape.gif

Het probleem is alleen dat ik een foutje heb gemaakt en dus eigenlijk van dit pad het gespiegelde exemplaar moet hebben. Weet iemand hoe ik dit zo snel en makkelijk mogelijk kan doen? Ik wil natuurlijk alleen de letters/logo hebben zodat deze zwart zijn in plaats van die hele rechthoek. (zit beetje met tijdnood in verband met deadline :'( )

• sjhgvr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-05 10:32
select inverse ?
Invert ?

oisd.nl

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
Het is een path, geen doodgewone selectie..

• sjhgvr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-05 10:32
Dus als ik je goed begrijp, als je het bestand op zou slaan, zou de achtergrond zwart zijn, en de letters wit.
Dan zou ik het bestand opslaan, openen en dan Invert doen....
Maar aangezien ik niet eens weet hoe je een Path maakt.. klinkt dit te eenvoudig en moet ik nodig PS lessen gaan nemen alvorens nogmaals te gaan gissen naar antwoorden. Mijn excuses.

oisd.nl

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
Toch bedankt voor het meedenken. Ik heb een path gemaakt omdat ik deze dan flink kan uittrekken, dat is nodig voor mijn A1 poster. Als iemand nog ideeen heeft... van harte welkom!

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
En alweer te vroeg gehuild.. Ik kon gewoon de buitenste ankerpoints deleten en hield hiermee over wat ik wilde hebben. Durfde ik eerst niet te doen omdat ik bang was dat ik het middenste ook zou kwijtraken. Heeft toch 2,5 uur in dat stomme ding gezeten... :/

Verwijderd

export dat path als eps en ga verder in een vectorgeorienteerd programma. Dat zal je sowieso een hoop narigheid besparen
Pagina: 1