Toon posts:

Mijn gegevens gebruikt om domein te kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden via Registerfly een domein gekocht en heb daar netjes al mijn gegevens ingevuld.. kom ik er vandaag achter dat iemand anders met mijn gegevens (die ze denk ik via whois) dezelfde naam maar dan andere extensie (.info) heb gekocht...

Aan wie moet ik zoiets doorgeven dat iemand gebruikt maakt van mijn gegevens... zonder dat ze daar enige toestemming voor hebben... of whatever dan ook... :( Misschien een soort van internetpolitie ofzo... !?!?!

Dit is trouwens hun Nameservers:

Name Server:DNS1.NAME-SERVICES.COM
Name Server:DNS2.NAME-SERVICES.COM
Name Server:DNS3.NAME-SERVICES.COM
Name Server:DNS4.NAME-SERVICES.COM
Name Server:DNS5.NAME-SERVICES.COM

Volgens mij is het een of andere spambedrijf ofzo...

Achterlijk idioten zijn dat zeg... :( :( :(

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 18:12

Tux

Melden bij de abusedesk van de registrar/hoster.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:26
ik kreeg een tijd terug een gratis .cc domein bij mijn .net domein. Misschien is het zoiets? En anders -> abuse mailen

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het is niet zo'n gratis domein (denk ik), want mijn domein is in februari dit jaar aangemaakt en deze .info in september dit jaar...

Hebben jullie misschien de email van Abuse? Ik ben namelijk niet echt bekend met dit soort dingen... Of moet ik misschien naar Enom (http://www.whois-help.info/) mailen.. want volgens mij zijn de name servers van hen....

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-02 20:33

SambalBij

We're all MAD here

Als ie op jouw gegevens staat is het toch jouw domein? :)

Is het overigens niet zo dat al enige tijd (vanaf september toevallig) .info domeinen voor 1 jaar gratis zijn? Misschien dat je registrar hem toch voor jou heeft geregistreerd?

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-02 08:43
Als het op jouw gegevens geregistreerd is... dan zeg je het domein toch gewoon op :) Of je verhuist het naar een andere provider (kost je helaas wel geld) en de gene die er misbruik van maakt kan er niets meer mee.

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-01 10:48
.info domeinen zijn op het moment een jaar gratis, met een max van 25 per persoon of iets dergelijks. Enom (meen ik) heeft de vrijheid genomen om voor ieder .com-domein het bijbehorende .info-domein te registreren. Of je er ook echt wat mee kan weet ik niet, dat zou je eens moeten nakijken op webhostingtalk.com, daar hebben ze het erover.
Pagina: 1