[Malware] eMusic client door bezoek www.themexp.org?

Pagina: 1
Acties:

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Topicstarter
Elke keer als ik de website www.themexp.org bezoek, wordt mijn pc vervuild met die rotzooi wat zich eMusic noemt, er wordt van alles geinstalleerd, overal verschijnen icoontjes e.d. Mijn hele pc is dichtgetimmerd met een firewall, antivirus programma etcetera en toch is het elke keer raak.

Is hier nu niks aan te doen? Zijn er meer mensen met deze slechte ervaringen op www.themexp.org. Weet iemand een alternatieve site voor het downloaden van wallpapers en themes?

Verwijderd

Doe eens een googlesearch naar themexp.org. :)
Sinds een aantal maanden or so serveren ze behalve themes en dergelijke dus ook adware aan de bezoekers, helaas.

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:33

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ik had laatst zoiets soortgelijks meegemaakt. Ik zat ook op themexp.org en was door de screensavers aan het bladeren (wel gesponsord door een ander bedrijf maar dacht dat t wel goed zat).
Ik zag een mooie screensaver, ik download de screensaver, en wil de screensaver installeren.
En daar kwamen ze al, vinkjes met de vraag of je de sponsortroep wil installeren en dat soort ongein.
Ik heb elk mogelijk vinkje uitgezet, alles stap voor stap doorgelopen, en nog na installatie zat mn hele pc van onder tot boven vol, terwijl je overal NEE op hebt gezegt.

Een beetje jammer, maar ik had t wel kunnen weten |:(