Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Het eerste wat ik dit nieuwe jaar op t.net zie is dat een goede post van mij naar 0 is gemod.
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=241535
Ik leg even goed uit wat voor nut een SDR reepje van 170 MHz heeft, zelfs al komt DDR eraan. Dacht dat het wel een goede post was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Je hebt helemaal gelijk. Alleen is het twee dagen later, dus krijg ik je niet een van je plaats. Vind je het erg als ik mijn modpunten bewaar voor andere gevallen waar het wel bij uitmaakt.

(hoger inzetten voortaan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Als twee mensen het doen helpt het nog wel degelijk. Zie ook eens deze post. Een onterecht troll. Mijn +1 telde nog mee als 0.07. Lijkt niets. Maar als nog iemand +1 geeft is hij toch van de -1 af want hij staat nog op -0.52.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

da's waar. dus staat íe nu op 0.

[edit], je hebt wel een punt, maar er zal dan ongeveer 8 keer iemand je omhoog moeten helpen en dan sta je op +1. Ik geloof niet dat het gaat lukken en 0 of 1.....

Was er maar een deskundige :). Maar het schijnt dat Femme bezig is met het modsysteem, dus we zullen kijken wat voor hoge hoed femme draagt.
Overigens heb je al zat punten etc, maar het zal inderdaad aardig steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik had gehoopt je met dit vb over te kunnen halen mij ook nog een +je te geven ;)
Ik weet he, jullie hebben daar een hekel aan.
Misschien helpt het als ik jouw ook een gelukkig nieuwjaar wens?
Bij deze iig.