Toon posts:

escom computers

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop van iemand gehad, maar daar stond zoveel troep op dat ik de schijf geformateerd heb.
Ik dacht dat ik hem wel zou kunne opstarten met mijn win 98 opstart diskette, mooi niet dus:(.Nu komt de laptop dus niet verder meer dan het vragen om een opstart dikette en het bedrijf escom is totaal onvindbaar (op internet dan) weet iemand die hompage mischien?? want nu kan ik wel:r

Verwijderd

Escom heeft niets zelf gemaakt, zoek een FCC ID en ga naar www.worldowindows.com waar je een link heb naar een FCC IDD search engine.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Kan je niet met diskette booten?
of misschien met cd??

of met F1, 2, F10, of wat dan ook in de bios komen om daar A,C, op te geven?

Bij mijn weten is escom namelijk al een paar jaar over de kop...

Anders rest je nog 1 oplossing: sloop hd eruit, scoor een 2.5" naar 3.5" IDE convertor bij je pjoeterboer en hang m in een normale PC, en formatteer de shit en maak m bootable (format /s ) en copieer windows cabs erop, dan kan je laptoppie ook installeren.

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Escom is al een jaar of 2 failliet :D

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
klopt zijn al 3 jaar failliet overigens, tis nu tulip computers (Die hebben de tent overgenomen, nadat het commodore is geworden)..

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
dank u, dank u,
Alleen van een opstartdiskette wil ie dus niet booten, mischien is dat diskette station gewoon kaput.
dat van die converter is een goed idee ga ik doen!!!!!!!!!!!:)
Pagina: 1