Batavia Lettertype niet meer leesbaar.

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-08 22:09
Beste tweakers,

Ik heb een bestand in het lettertype Batavia gemaakt.
Een week later kan ik de tekst ineens niet meer lezen.
Het is een soort Arabisch 8tig uitziend lettertpe.Ik heb
geprobeerd het in een ander lettertype te veranderen
maar dat wil ook niet lukken.

Ik heb Office XP, Windows XP, AMD64 3200, 1 GIG Ram.

Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik dit op
kan lossen?

Alvast bedankt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Heb je het over Word? Is me niet duidelijk namelijk :)

Heb je iets van een screenshot oid?

Daarnaast; het font is nog wel op je PC aanwezig en niet corrupt? Ten derde: is het bestand wel op een andere PC leesbaar? Dus zet eens een andere tekst in dat lettertype. Als niet leesbaar en wel op een andere PC leesbaar: zet het font opnieuw op je PC :+

offtopic:
Liever niet met de hand regels afbreken na elke regel; dat doet de forumsoftware wel voor je. Enkel na elke alinea, leest veel makkelijker :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• michielvz
F_J_K schreef op 29 oktober 2004 @ 21:15:
Heb je het over Word? Is me niet duidelijk namelijk :)

Heb je iets van een screenshot oid?

Daarnaast; het font is nog wel op je PC aanwezig en niet corrupt? Ten derde: is het bestand wel op een andere PC leesbaar? Dus zet eens een andere tekst in dat lettertype. Als niet leesbaar en wel op een andere PC leesbaar: zet het font opnieuw op je PC :+

offtopic:
Liever niet met de hand regels afbreken na elke regel; dat doet de forumsoftware wel voor je. Enkel na elke alinea, leest veel makkelijker :Y)
Bij deze een screenshot: http://www.gielz.nl/word.jpg
Ik denk dat ik het font niet meer heb. Ik heb er naar gezocht maar kan niet zo gauw een plek vinden waar ik hem kan downen. Ik heb hem op andere computers proberen te bekijken maar tervergeefs. Mischien als iemand een download weet van deze font zal het mijn probleem oplossen. Dit is in ider geval wel k*t aangezien het een schoolproject is wat ik gister had moeten inleveren. Ik heb hem gewoon opgestuurd in de hoop die leraar het font wel heeft.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:15
michielvz schreef op 30 oktober 2004 @ 08:55:
[...]

Bij deze een screenshot: http://www.gielz.nl/word.jpg
Ik denk dat ik het font niet meer heb. Ik heb er naar gezocht maar kan niet zo gauw een plek vinden waar ik hem kan downen. Ik heb hem op andere computers proberen te bekijken maar tervergeefs. Mischien als iemand een download weet van deze font zal het mijn probleem oplossen. Dit is in ider geval wel k*t aangezien het een schoolproject is wat ik gister had moeten inleveren. Ik heb hem gewoon opgestuurd in de hoop die leraar het font wel heeft.
Dat is grieks, lijkt op Symbol :)

|>

• michielvz
Laat maar, ik heb de font gedownload en het is gelukt, in ider geval bedankt voor je hulp.