[firefox] Bookmarks onder 2 Xp's bundelen?

Pagina: 1
Acties:

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb gezocht op 'bookmarks +2 xp's' e.d maar niks gevonden. Het topic Firefox wat vinden we ervan gaat meer over algemene gebruiks ervaringen volgens mij, dus vandaar dit aparte topic.

Ik wil namelijk het volgende; ik heb 2 XP's met dus 2x firefox (joh :P ). Maar als ik nu op de ene Xp een site toevoeg, staat die dus niet op de andere Xp. Heel irritant dus aangezien ik ze allebei wel vaak gebruikt.

Voor IE kon je dmv tweak Ui de folder aangeven waar de bookmarks vandaan gelezen moesten worden en geplaatst , maar Firefox plaatst ze niet in een map oid volgens mij.

Hoe doen jullie dit dan :?

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 09:56
Ikzelf doe het niet, maar ik zou het zo doen:

Firefox slaat alles op in %AppData%\Mozilla\FireFox\Profiles\[random characters]. Daarin staat ook een file genaamd bookmarks.html. Als je die gewoon met een batch bij het opstarten naar de andere partitie kopieert (waar de andere XP dus opstaat), heb je dezelfde bookmarks. :)

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-03 07:50
Precies voor dit soort dingen is de Bookmark Synchronizer gemaakt :) Deze zet het XML bestand van je bookmarks op het internet via FTP, zodat je hem met de andere computer weer kan ophalen & intergreren, volledig automatisch.

Natuurlijk moet je wel beschikking hebben over webspace :).

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 20:55

PromWarMachine

Forsaken Archer

Switch schreef op 30 oktober 2004 @ 01:20:
Precies voor dit soort dingen is de Bookmark Synchronizer gemaakt :) Deze zet het XML bestand van je bookmarks op het internet via FTP, zodat je hem met de andere computer weer kan ophalen & intergreren, volledig automatisch.

Zeker niet! *D

Het geweldige van deze extensie is, dat je ook gewoon een lokale FTP client op kunt zetten en het .xml bestandje daarheen uploaden/downloaden/mergen. Uitermatige handige extensie die ik zelf ook gebruik. Voor meer leuke Firefox features extensions zou ik je willen verwijzen naar: [rml][ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel IV[/rml] .

Dividend for Starters

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
Switch schreef op 30 oktober 2004 @ 01:20:

Ik heb dit zo juist geprobeerd, maar ik snap er niks van. Ik heb hem geinstalleerd, Firefox opnieuw opgestart en ik zie nergens iets staan :? . Ik heb gekezen bij tools-> options -> en dan extensions en al die andere tabbladen maar daar staat helemaal niks 8)7 . Ook heb ik op die site gekeken maar als je die hulp link gebruikt, word je naar 1 of andere vage site gelinkt waar je ook niet veel wijzer uit wordt.

Bij bookmarks->manage bookmarks vind ik ook al niks :/

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
*kick*

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Installeer de hier genoemde extensie en ga via Tools > Options naar Extensions, selecteer de Bookmark synchronizer, en klik op Options :)

offtopic:
Xp's zijn werkstations met Windowd XP geinstalleerd ofzo?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1