Toon posts:

[dell] external usb floppy drive

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik genaaid word door dell
daarom ben ik een aantal dingen aan het uitzoeken.
eerst het verhaal
in augustus heb ik een Dell Inspirion 8600c Ladtop besteld met een
3.5'' 1.44 Mb External USB floppy drive
nu heb ik een floppy drive geleverd gekregen die in de module bay kan
hij kan echter ook met een kabeltje aan de usb poort aangesloten worden.

Na vele communicatie waarop amper gereageerd wordt
vorige week van de afdeling Part sales gehoord dat er 2 type usb floppy drive zijn
en dat dus waarschijnlijk de verkeerde geleverd is.
Vandaag weer contact gehad en nu blijkt dat Dell altijd maar 1 type floppy drive
gehad heeft. vreemd hieraan is dat de prijs die ik in augustus moest betalen voor deze floppy drive is 47,6 Euro
Nu staat op de website dat een external usb floppy drive 29,75 Euro kost.
Vandaar dat ik denk dat ik genaaid wordt door dell.

Mijn vraag wie heeft bij Dell deze zomer een 3.5'' 1.44 Mb External USB floppy drive besteld en hoe ziet deze eruit.

Verwijderd

misschien niet helemaal wat je bedoelt, maar ik zou gewoon tegen dell zeggen: "als ik een externe floppy bestel voor 29,75 dan wil ik ook geen cent meer betalen"

nou kan dell daar makkelijk onderuit, maar dan moet jij de mogelijkheid hebben om te ontbinden en haal je zo'n usb floppy bij de mycom :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 20:03:
misschien niet helemaal wat je bedoelt, maar ik zou gewoon tegen dell zeggen: "als ik een externe floppy bestel voor 29,75 dan wil ik ook geen cent meer betalen"

nou kan dell daar makkelijk onderuit, maar dan moet jij de mogelijkheid hebben om te ontbinden en haal je zo'n usb floppy bij de mycom :)
Ik heb ook een flinke discusie gehad en ze zeggen dat de prijs nu eenmaal flink kan veranderen van augustus tot nu en dat daar niks aan te doen is
Dat de prijs nu lager is is altijd leuk als je het nu besteld.
maar ik vindt het ongeloofwaardig dat de prijs zoveel gezakt is.

Verwijderd

ow wacht ff, dan heb ik je denk ik verkeerd begrepen. toen je bestelde was de prijs dus gewoon 47,60?

sja, dan ben je legaal genaaid :)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
bij de MyCom is een externe floppy drive van sony al een jaar 29 euro....

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is allemaal heel leuk hoe duur een bepaalde floppy drive kost.
maar ik wil graag van andere horen hoe hun externe floppy drive van Dell eruit ziet die ze deze zomer gekocht hebben
ik ben toch niet de enige hier bij tweakers die een Dell laptop besteld heeft?

edit taalfouten

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 20:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 19:08:
Ja dat is allemaal heel leuk hoe duur een bepaalde floppy drive kost.
maar ik wil graag van andere horen hoe hun externe floppy drive van Dell eruit ziet die ze deze zomer gekocht hebben
ik ben toch niet de enigste hier bij tweakers die een Dell ladtop besteld heeft?
Niet de enige die een Dell laptop gekocht heeft, maar kennelijk wel een van de weinige die een floppydrive erbij heeft genomen.
Naar mijn weten is de zgn. externe floppydrive een mediabay geval die tevens op de usb poort is aan te sluiten. Tenminste, in de handleiding van m'n Inspiron 8600 staat niets over een andere floppydrive.
Pagina: 1