Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Laatste online tijd?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:08

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Ik kan standaard 5 buddies zichtbaar krijgen in MyReact en bij die Buddies staan o.a bij of ze online zijn, en waneer ze voor het laatst online waren. Maar voor buddies die buiten het limiet van die 5 zitten in MyReact moet ik apart bekijken door op de koptitel van Buddie te klikken. maar dan zie ik geen online tijden van hun?
Is dit iets wat ontbreekt, of kijk ik weer een scheel en zie ik het niet :P?

Edit:
Het staat in Profile, maar bij user Tom, staat er een streepje bij laatste bezoektijd :?.

Maar lijkt het geen idee dat de laatste bezoektijd ook aangegeven staat in: http://gathering.tweakers.net/forum/list_contacts ?

[ Voor 24% gewijzigd door AW_Bos op 29-10-2004 19:51 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Kan je niet gewoon het aantal Buddies verhogen? Het staat toch onderaan de pagina van je MyReact, dus als je het op het max zet stoort het toch niet?

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Dat kan wel, maar dan kan je wel erg lang zoeken naar de juiste buddie als je er heel veel hebt ;).

[ Voor 33% gewijzigd door AW_Bos op 29-10-2004 20:28 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

eea is afhankelijk of de gebruiker "Toon onlinestatus?" heeft aangevinkt in zijn prefs.
In list_contacts is de laatste bezoektijd opgenomen als title-text op het online/offline icon

Intentionally left blank

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
crisp schreef op 29 oktober 2004 @ 20:28:
eea is afhankelijk of de gebruiker "Toon onlinestatus?" heeft aangevinkt in zijn prefs.
In list_contacts is de laatste bezoektijd opgenomen als title-text op het online/offline icon
Doet het jah. Had het echt niet gevonden, aangezien er een aantal hun optie niet hadden ingesteld op "Toon onlinestatus"...
Gevonden dus ;)

[ Voor 48% gewijzigd door AW_Bos op 29-10-2004 20:32 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

ok, solved dus :)

Intentionally left blank