Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 21:41

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Topicstarter
Dag,
ik heb hier een Nokia 6310i, en een Trust bluetooth stickje.
Bluetooth is plug en play, en ziet de telefoon goed.
Maar als hij dan verbinding wil maken, en als ik dat op de telefoon op accepteren druk, krijgt ie 2 seconden verbinding, en dan word hij weer verbroken.
Hij moet namelijk eerst goed verbonden zijn (windows xp sp2, dus dat is allemaal voorgebakken) wil hij goed kunnen functioneren met gsm programma's zoals pcsuite en oxygen pm.

Heeft iemand tips, of komt dit bekend voor?
Laat het me weten.
Alvast bedankt!

Bert

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Verwijderd

Dit ligt aan je USB stick!

heb ik ook gehad met mijn stick op een BT modem... Ik dat ding al 2 keer terug gestuurd, en kwam er vervolgens pas achter dat het probleem bij de stick lag!!!

tip: probeer eens een ander merk dan trust! trust is niet zo geweldig!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 00:49
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 13:46:
Dit ligt aan je USB stick!

heb ik ook gehad met mijn stick op een BT modem... Ik dat ding al 2 keer terug gestuurd, en kwam er vervolgens pas achter dat het probleem bij de stick lag!!!

tip: probeer eens een ander merk dan trust! trust is niet zo geweldig!
Om toch maar even op deze ouwe koe in te gaan. Met alle respect, ik heb zo mijn twijfels aan het advies van Jack. Ik zou eerder de Windows XP drivers proberen te uninstallen, en de drivers van de trust website te gebruiken. (heb zelf ook de Trust USB stick, oude versie)
Ik heb de beste ervaringen met de laatste drivers (Version: 1.4.3.4) let dus wel even op het version etiket.
Mocht dit niet lukken, kun je je stick misschien even op een andere computer proberen, bij voorkeur een computer zonder SP2, zodat je dat probleem uitsluit en hem eventueel alsnog terugsturen.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Ik gok dat het de telefoon is.
Heb ook een 6310i, en een blauwe tand dongle van Logitech (MX blauwe tand desktop gebeuren)
Ik had een firmware versie 5.1.x en daarmee was het drama, volgens nokia en logitech moet het met een versie vanaf 5.5 wel lukken, nou ik heb nu dus 5.6, en werken, ho maar.... zo brak als de pest, soms doet ie het wel, maar volstrekt willekeurig en brak, beetje jammer dus.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• RdR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-12-2024

RdR

De firmware versie van de nokia is inderdaad kritisch. De versie kun je overigens opvragen via de volkomen logische toetsencombinatie *#0000#. Mijn versie (v 5.51) werkt probleemloos; een ouder toestel (v5.1) werkt niet en vertoont dezelfde verschijnselen.