E700 en easystudio lijkt niet te werken !

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Topicstarter
Hallo, iemand een idee wat ik fout doe; Ik heb mijn E700 aangeloten met een daarvoor bestemd usb-kabeltje en de bijbehorende (profilic)driver. Windows xp herkent um en zegt dat die gereed is om het apparaat te gebruiken. Nu start ik easy studio op en selecteer com4 (dit is de poort die systeminfo aangeeft waar de profilic usb-to-serial op staat)
Maar goed, easy studio herkent de telefoon dus niet op de 1 of andere manier....
iemand een oplossing ? (in het grote e700-topic staat niets nuttigs, volgens mij)

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-01 21:56
hallo, ik heb hetzelfde, alleen de compoort is anders, via mobtime heb ik gecontrollerd dat de datakabel werkt!

weet iemand raad??

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Weet je zeker dat je kabel geschikt is voor datatransfer? Ik heb ooit ook eens een E700 kabel gekocht, kon je alleen mee flashen :S

Verwijderd

Dit probleem heb ik dus ook.. al een oplossing voor.. :?

Verwijderd

Schop :)

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-02 00:42

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Probeer het met een officiele samsung kabel ;)

Bij mij werkt mijn 8 euro kabeltje wel met een oudere versie van Easy Studio.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde, al iemand enig idee waar dit aan ligt en hoe het opgelost kan worden? Ik heb de drivers al geprobeerd, en verschillende compoorten, maar het wil maar niet werken. Easystudio ziet hem niet, hij blijft offline...

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
Same problem here..

Het heeft ooit gewerkt, waarschijnlijk met een oudere versie van Easystudio welke ik destijds niet opgeslagen heb ;(.

Zit nu al een tijd te zoeken naar oudere versies, maar bijna alles verwijst door naar de pagina van samsung zelf.

-

Pagina: 1