Toon posts:

[MCE 2005] DIVX afspeel problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,
ik pik even in op de MCE 2005 Algemeen Deel 2 thread.

Afspelen van Divx / Xvid op MCE 2005: Er niet in slagen om forward / rewind uit te voeren.

- Het is in BSplayer of WMP wel degelijk mogelijk zonder de minste problemen.
- Ik gebruik Divx codec 5.2.1 (latest) en FFDSHOW alpha
- Ik gebruik de Nvidia Forceware drivers voor Media Center 2005, op een FX5200 vga kaart van Point of View.

Vreemd genoeg slaag ik er niet in te spoelen, noch via de < en > knopjes, noch via de voortgangbalk. Zijn er mensen met hetzelfde probleem.

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-04 22:07
waarom gebruik je ffdshow als Divx naast elkaar? Beide decoders kunnen divx afspelen (en beide kunnen ook andere formaten afspelen) misschien een conflict? Alhoewel ik de kans niet heel erg hoog schat. Deinstalleer de DivX codec even.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-04 14:20

Super Snackman

Snekgek

Wat doet CTRL-F ?

offtopic:
EN dan maak ik gelijk van de mogelijkheid gebruik om te zeggen dat dit het grote nadeel is dat het MCE2005 topic dicht is. De gebruikers in het topic leken het allemaal prima te vinden, en nu hij dicht is krijg je een wildgroei van topics. Dan maar iets actiever modden of een oogje dichtknijpen. Als de gebruikers het prima vinden en zich niemand (behalve een mod) zich aan zo'n topic ergeren...

[ Voor 93% gewijzigd door Super Snackman op 29-10-2004 19:05 ]

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

Verwijderd

Topicstarter
Control + F DOET HET !

wanneer ik op het < of > knopje druk komt de voortgangsbalk wel te voorschijn, doch het is niet mogelijk te forwarden of te rewinden, of op een willekeurige plaats in te springen. De technologie werkt, maar de interface laat het om een of andere manier afweten.

Durft iemand nog een suggestie uit z'n mouw schudden ?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 19:54 ]

Verwijderd

Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem gevonden?

Ik heb er namelijk ook last van.

Gebruik Win MCE 2005
Met een ATI 9200SE videokaart met laatste drivers
Voor divx gebruik ik FDDSHOW.

En ook bij mij kan ik wel in windows met WMP spoelen door een film, maar niet met de knopjes op de remote control of met de schuifbalk van MC

Verwijderd

ik kan wel skippen maar niet spoelen met divx-bestanden in MCE. De sneltoetsen daarvoor zijn (geprogrammeerd op mijn remote wonder)

vooruit: ctrl+shift+F
achteruit: ctrl+shift+B

Het niet kunnen spoelen in divx is volgens mij normaal in MCE, het is niet eens mogelijk met Microsofts eigen WMV-bestanden.

Verwijderd

uhm das dan wel heel erg jammer. Ik heb net zo'n orginele remote gekocht voor windows MCE. En daar kan ik die toetsen dus niet van programmeren, dus die optie van crtl + shift + F gaat niet werken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 14:28:
uhm das dan wel heel erg jammer. Ik heb net zo'n orginele remote gekocht voor windows MCE. En daar kan ik die toetsen dus niet van programmeren, dus die optie van crtl + shift + F gaat niet werken.
nee de toetsen replay en skip op de MS-remote ZIJN ctrl+shift+F en ctrl+shift+B
Pagina: 1