Toon posts:

Speedtouch home niet meer bereikbaar via telnet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zonder iets te hebben veranderd kan ik geen toegang meer krijgen tot mijn Alcatel Speedtouch Home modem via Telnet. De modem/router is nog wel bereikbaar via de webinterface. Wanneer ik probeer in te loggen via telnet krijg ik zodra ik ook maar een letter type (zonder op enter te drukken dus) de melding dat het password fout is en wordt de verbinding verbroken.

Ik heb de modem al gereset (hardware en software matig) maar geen resultaat. Als ik achter op de modem het 'default' knopje inhoudt gebeurt er niets. Wat kan ik nog meer doen?

Het gaat uiteraard om een 'getweakte' modem.

Alvast bedankt!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:13

samo

yo/wassup

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 18:41:
Zonder iets te hebben veranderd <knip>
Het gaat uiteraard om een 'getweakte' modem.
Zou het iets met elkaar te maken hebben? Of heeft het na het tweaken nog wel gewerkt? Denk eens terug na, wat is de meest recente verandering, en heeft het daarna gewerkt?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
Dat tweaken is heel lang geleden al gebeurd en toen werkte alles perfect. Gisteren stond alleen ineens de port voor de FTP server die ik draaide dicht. Ik wilde dus inloggen in Telnet om te kijken hoe dat gebeurd kon zijn en bovenstaande was het resultaat.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 23:58 ]

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:13

samo

yo/wassup

Ik heb deze week voor het eerst zo'n modem aangeraakt, en leek mij dus wel interessant om te kijken hoe het werkt. Dus heb ik even verder gekeken.
Iets soortgelijks vind ik via google op de volgende pagina: broadband » Forums » BellSouth » [Modem] cannot reset Alcatel STH.... Misschien kan je even kijken of dat voor je werkt?
En dan vooral met name deze link: Reset Password for Alcatel SpeedTouch Pro, dat werkt via de webinterface.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana