hallo,
ik heb hier een probleem waar ik echt niet meer uit kom,
ik heb hier een laptop (toshiba 9100) met een wifi 11b kaartje onboard.
4 gewone pc's
waavan 3 met een draad verbonden zijn en 1 met een usb wifi 11g stick van sweex.
Dit comminuceert met een sweex broadband wireless 11g router. (is backwards compatible met 11b)
Nu is het zo dat ik met alle pc's prima op het netwerk kan draad als draadloos maar niet met de laptop.
Dit heeft ALTIJD WEL gewerkt.
Het probleem is:
win xp op de laptop zegt als ie is opgestart meerdere draadloze netwerken gevonden klik hier om te kiezen, vervolgens doe ik dat en dan na een paar sec. krijg ik weer hetzelfde
Verder heeft in een straal van 200m niemand een router accespiont oid.
dit probleem heb ik sinds de stroomstoring van essent in de (regio) waalwijk op 27-10-04 tussen 9.00-15.00.
Ik heb intussen de laptop al ong 8 keer geformat met verschillende win's
-win 98se geen resultaat
-win 2000 geen resultaat
-xp pro geen resultaat
-toshiba versie van xp geen resultaat
-met of zonder web encrypty gebeure geen resultaat
-usb dongle in de laptop weer geen resultaat
-pcm/cia wireless kaart in de laptop weer hetzelfde
als ik de laptop via een kabel aan het netwerk koppel dat werkt wel
De ontvangst kan het niet zijn want ik zit maar een halve meter naast m'n router.
Ik had ook al zitte denken dat op het moment dat de spanning weer in werd geschakeld door essent er een piek is geweest en die m'n router heeft beschadigd maar waarom kan ik met de pc (beneden 70% ontvangst) wel inloggen en internetten etc.
ik heb hier een probleem waar ik echt niet meer uit kom,
ik heb hier een laptop (toshiba 9100) met een wifi 11b kaartje onboard.
4 gewone pc's
waavan 3 met een draad verbonden zijn en 1 met een usb wifi 11g stick van sweex.
Dit comminuceert met een sweex broadband wireless 11g router. (is backwards compatible met 11b)
Nu is het zo dat ik met alle pc's prima op het netwerk kan draad als draadloos maar niet met de laptop.
Dit heeft ALTIJD WEL gewerkt.
Het probleem is:
win xp op de laptop zegt als ie is opgestart meerdere draadloze netwerken gevonden klik hier om te kiezen, vervolgens doe ik dat en dan na een paar sec. krijg ik weer hetzelfde
Verder heeft in een straal van 200m niemand een router accespiont oid.
dit probleem heb ik sinds de stroomstoring van essent in de (regio) waalwijk op 27-10-04 tussen 9.00-15.00.
Ik heb intussen de laptop al ong 8 keer geformat met verschillende win's
-win 98se geen resultaat
-win 2000 geen resultaat
-xp pro geen resultaat
-toshiba versie van xp geen resultaat
-met of zonder web encrypty gebeure geen resultaat
-usb dongle in de laptop weer geen resultaat
-pcm/cia wireless kaart in de laptop weer hetzelfde
als ik de laptop via een kabel aan het netwerk koppel dat werkt wel
De ontvangst kan het niet zijn want ik zit maar een halve meter naast m'n router.
Ik had ook al zitte denken dat op het moment dat de spanning weer in werd geschakeld door essent er een piek is geweest en die m'n router heeft beschadigd maar waarom kan ik met de pc (beneden 70% ontvangst) wel inloggen en internetten etc.
[ Voor 7% gewijzigd door casemodder op 29-10-2004 18:38 ]
Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML