TV rond de 150/200 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10-2025
Ik ben op zoek naar een leuk 55cm tv-tje voor op m'n kamer. er moet een dvd speler aan kunnen en eventueel later maybe een dolby geluid systeempje.

kan dat trouwens. dts system [4 boxen en woofer dus] en dan dvd speler. of moet dts via de dvd speler ofzo?

search bracht me op een topic met prijs van 1000 euro of meer.

voorbeeldje van wat ik zoek,

http://www.wehkamp.nl/ind...Top=&WMBN=&WMMC=&ACC=&PC=

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-08 01:46
Ik heb een maand of 2 terug een Grundig gekocht, 55 cm, 180 euro meen ik.. Geen idee wat je linkje was, surfcontrol blokt de boel hier :P
Volgens mij stond die grundig ook op wehkamp.. Fijn tvtje :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kijk ook eens op www.kieskeurig.nl daar kan je het allemaal mooi vergelijken

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10-2025
ik zocht eigenlijk naar ervaringen van tweakers. prijsvergelijker is leuk maar meer statische gegevens. ik wilde eventuele storingen weten enzo :)

Verwijderd

Dat is nogal breed he? Storingen van willekeurige 55cm tv's. Mijn platte Sony werkt in ieder geval prima, ben je daar dan ook naar op zoek?

Ik zou je willen aanraden om toch nog zelf eerst wat meer vooronderzoek te doen. Een TV kopen hoeft echt niet met behulp van een topic hoor, daar kun je prima zelf uitkomen.

Kijk wat rond op kieskeurig naar de technische gegevens en prijs en test de modellen zelf eens bij electronica zaken. Dan weet je tenminste ook zeker dat die TV precies is wat _jij_ zoekt. :)

Over je DTS vraag, ja dat kan. Je dvd-speler sluit je digitaal op je dts decoder aan en die versterkt het signaal voor de 4 luidsprekers.

Wat leesvoer als je nog meer vragen hebt:
AV FAQ; Veelgestelde vragen
Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Dit topic is gesloten.