Toon posts:

hoe programma laten opstarten als systray ZONDER extra prog

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zoals de titel al aangeeft:

Ik heb windows xp en wil graag een programma (soulseek) direct laten opstarten als systemtray. Nu komt hij onderin de balk, maar dit wil ik niet. Ik wil geen extra proggie gebruiken omdat dit weer extra resource en dergelijke heeft. hoe los ik dit op? bij de search vind ik alleen hele oud posts of MET proggie. ik vind een search dat je het als resource kan draaien maar dat zoek ik niet

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:50

Zym0tiC

^_^

Als het programma uit zich zelf deze functie ondersteund is dit niet mogelijk zonder een extra programma die dat voor je doet.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Je kan toch een simpel VB programma maken die hiervoor zorgt... Kwa resource is dat te verwaarlozen...

Verwijderd

Voor zover ik weet zal je dan de devver lief aan moeten kijken. Anders is het waarschijnlijk niet mogelijk

Verwijderd

Topicstarter
ok hmmz als het echt niet anders kan, welk SIMPEL programmatje kan ik het best gebruiken (simpel omdat het maar om 1 proggie gaat en ik niet een heel uitgebreid programma zoek)

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Geheugenverbruik hoeft maar een paar honderd K te zijn. Dat is te verwaarlozen. Processorgebruik is al helemaal belachelijk laag.

Dus wat is nu je probleem? Google is your friend, zoeken hoeven we niet voor je te doen,

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zitten zoeken maar vind alleen maar programma's die teveel kunnen. Ik wil echt een simpel programma'tje.

Heeft niemand ff een naam voor me van een leuk simpel proggie?

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Je kan niet simpelweg een programma in de systray laten zetten bij opstarten, als dat programma het niet ondersteund. Punt :P

Je moet dus idd de developers aankijken. Is er ook niet iets dat je bijv '-hide' ofzo in de commandline erachter kan zetten?
Pagina: 1