Ik zoek een mooie case om te modde, niet te klein en met een klepje voor de cd-rom spelers. Weet iemand een winkel met speciale cases?
Kijk eens op tweakers.net/pricewatch of bij de diverse webshops.
Je kan toch zelf ook wel eerst even zoeken?
Hoe duur mag het zijn? Wat vor kleur? Wat vind jij niet te klein? Beetje weinig info zo.
Je kan toch zelf ook wel eerst even zoeken?
Hoe duur mag het zijn? Wat vor kleur? Wat vind jij niet te klein? Beetje weinig info zo.
Heb ik gekeken maar ik wou gewoon even vragen of iemand nog een winkel weet maar ze veel mooie cases hebben (dus niet van die normale cases)
Zwart of zilver
Zwart of zilver
Wat denk je van deze? Het enige wat je hoeft te doen is een mooie fangrill te plaatsen. Voeding is ook al inbegrepen, hij is de jouwe voor rond de 50-60 euro.
http://www.dutchpc.nl/ima...enon%20XB%20P4%20300W.jpg
Oeh wat ben ik toch een modder
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Wat vindt jij mooie cases
Dat kunnen wij niet echt voor je bepalen. Bij de links die ik je gaf staan een aanal sites die cases verkopen. Spit ze eens door en kijk of er wat leuks tussenzit 
andrs heb je altijd nog de telefoongids/google
andrs heb je altijd nog de telefoongids/google
Wat vind je van de info die je in het begin geeft.
niet echt veel. Maare welke kast je mooi vind is persoonlijk
Ook wat je budget is is het voor een server, of voor een mirco atx
lees de faq daar kun je veel info uit halen
suc6
edit, die kast een een sweex xenon volgens mij de kwaliteit is om te huilen zoe zelf die niet nemen.
niet echt veel. Maare welke kast je mooi vind is persoonlijk
Ook wat je budget is is het voor een server, of voor een mirco atx
Wat vind jij speciaal
lees de faq daar kun je veel info uit halen
suc6
offtopic:
ik denk niet dat dit topic nog lang zal leven
ik denk niet dat dit topic nog lang zal leven
edit, die kast een een sweex xenon volgens mij de kwaliteit is om te huilen zoe zelf die niet nemen.
[ Voor 10% gewijzigd door Ganzz op 29-10-2004 18:16 ]
[www.ganzz.nl]
Verwijderd
Mooie case, maar wel een kutding... Heb hem ook..Yofresh_750 schreef op 29 oktober 2004 @ 17:31:
Wat denk je van deze? Het enige wat je hoeft te doen is een mooie fangrill te plaatsen. Voeding is ook al inbegrepen, hij is de jouwe voor rond de 50-60 euro.
Nadat je een topic report hebt gemaakt: meldt het dan alsjeblieft niet in het topic! Dat is sfeerverpestend, flame-uitnodigend, en dient geen enkel nut. We zien liever 42 identieke TR's dan een ontspoord topic omdat jij het zonodig daar moest melden!
/me verwijst naar mijn ondertitel.
Ik vind een Lian-Li PC61 erg mooiIk zoek een mooie case om te modde,
[ Voor 33% gewijzigd door Koekje op 29-10-2004 19:22 ]
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
@ Bonzaibuddy: hij heet niet voor niets ReD_Flame
Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.
H700B
verder is dit niet echt een goed topic neen...
je moet namelijk zelf ook zoeken en rondkijken
suc6
verder is dit niet echt een goed topic neen...
je moet namelijk zelf ook zoeken en rondkijken
suc6
Mij bevalt ie anders prima, ik vind hem niet te klein, de stevigheid had wel iets beter gekund.Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 18:28:
[...]
Mooie case, maar wel een kutding... Heb hem ook..Te klein en niet erg stevig ofzo...
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Verwijderd
Premodded cases horen niet in CME - en met deze topicstart heeft het weinig nut om hem te verplaatsen naar OH. Smaken verschillen, net als voorkeuren, budgets, grootte etc. Hier kunnen wij hetzij geen zinnig woord over zeggen danwel een opsomming maken van de mooiste 10.000 cases (waarvan het gros niet door iedereen mooi/handig etc gevonden zal worden).
Bepaal eerst je eisen en je budget. Neem daarna de Pricewatch eens door voor welke cases over blijven. Tip: je kunt zelft op kleur zoeken: zwart/black, zilver/silver/Aluminium etc.
Het moet wel vreemd lopen, wil jouw ideale case daar niet tussen staan.
Zie ook de forumFaq voor wat wij verwachten op het forum
Bepaal eerst je eisen en je budget. Neem daarna de Pricewatch eens door voor welke cases over blijven. Tip: je kunt zelft op kleur zoeken: zwart/black, zilver/silver/Aluminium etc.
Het moet wel vreemd lopen, wil jouw ideale case daar niet tussen staan.
Zie ook de forumFaq voor wat wij verwachten op het forum
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()