[XP] Hoe te omzeilen

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Wasmachine|IA
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-12-2007

Wasmachine|IA

Het is hier met HANS TEEUWEN!!

Topicstarter
Ej mensen ik heb het volgende probleem. Ik heb nog een pc hier staan en daar kan ik niet meer in windows komen. Daar heb ik het probleem: Je komt bij gebruikersscherm, vul me wachtwoord in, staat dat hij zich aan het aanmelden is maar dan hoor je het geluid van afmelden voordat ik me desktop uberhaupt heb gezien en meld zich gewoon af.
Nu wilde ik die pc gewoon opnieuw installeren MAAR!! Ik moet eerst in die documents and settings map komen via een andere pc. Hier staat iets heel belangrijks van mij op voor school, op de desktop. Dit is tevergeefs niet gelukt. Wie weet hoe dit kan. Want ik krijg gewoon het toegang geweigerd error. Op die pc draai ik gewoon XP, de pc waar ik het op wilde proberen ook XP. Gebruikersnaam en wachtwoord op beide pc's hetzelfde. Wie weet hoe ik TOCH in die documents and settings map kan komen op een andere pc of wie herkent toch dat aanmeldprobleem wat ik heb.
Dat probleem is ontstaan nadat ik Norton Systemworks heb geinstalleerd. Ik heb de virusscanner toen een complete check laten doen. Vond hij 1 virus die hij automatisch had verwijderd. Een hele rammel reclametroep die hij automatisch had verwijderd, bij een aantal kon hij dat niet. Heb ik die handmatig verwijderd. De pc was al heel erg sloom geworden dus ik denk ach reboot even en verder. Toen was het uit met de pret en kreeg ik dat aanmeldprobleem :(

Als ik 1 van de 2 kan oplossen is het goed. Maar ik MOET toch eigenlijk dat werkstuk hebben, is voor me examen en daar zitten heel wat uren in en maak je in ieder geval niet in 2 weken opnieuw.

GreetZzZz Tom

GreetZzZz Wasmachine

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Schijf even in een ander systeem hangen en zo je bestanden er af halen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Was dit niet het effect van een Adaware scan + verwijdering? Computer aan, met regedit inloggen in het register van die pc en een value veranderen - moet je even op de search rammen om te kijken welke value, want die weet ik ook niet uit mijn hoofd O-) O-)

Verwijderd

Of je maakt ff een NTFS floppy, hoop dat het dan niet om al te grote bestanden :D

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Anders misschien met een Knoppix CD ofzo booten, SuperWinPE of iets dergelijks, moet je je harddisk toch wel mee kunnen benaderen om die gegevens te backuppen?!?

Verwijderd

hier staat vast ook wel tooltjes tussen waar je wat mee kan.

Modbreak:doe maar niet

[ Voor 33% gewijzigd door elevator op 29-10-2004 18:10 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 02:38

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Of probeer een linux live cd, ikzelf heb goede ervaringen met knoppix
dan kan je de bestanden kopieren of naar cd brtanden.

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-04 08:28

dlmh

Lo-Fi

Aan andere Windows machien koppelen. Bestand userinit.exe copieren naar andere locatie. Hernoemen naar wsaupdater.exe, terugkopieren. HDD terugzetten en Windows opstarten. Als je in Windows bent verwijzingen in register naar wsaupdater.exe weer veranderen naar userinit.exe
Vervolgens scannen op virussen, want dat is hier gevolg van.. suc6!

[ Voor 4% gewijzigd door dlmh op 29-10-2004 17:32 . Reden: verkeerd bestandsnaam ]

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Staat dus in de FAQ.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.