Oké, FAQ en forum doorgespit. Google ook. Geen success, dus hier es ff een tpoic erover starten.
Budget is laag, dus ik ben aan het prutsen met mijn bestaande hardware.
Asus p4p800 mobo met onboard 5.1 kanaals geluid
sb live 1024.
Logitech Z-640 5.1 speaker set
Speakers staan nu aangesloten op de onboard bij gebrek aan beter
Nu wil ik echter via de SB kaart mijn tv-kaart het geluid op de line-in hebben. En op de mic aansluiting een, jawel, microfoon.
Ik ben al even aan het stoeien geweest, maar geen success. De kaarten werken zonder problemen, maar ik krijg de line-in audio niet uit de onboard audio. veranderen van de opname bron e.d. helpen niks.
Is dit mogelijk og droom ik weer es van een portemonaie vriendelijke oplossing die niet bestaat?
Ik weet dat er voor 9 euro kaartjes te koop zijn met 3 aansluitingen voor de boxen en nog 1 voor de mic. Maar ik ben nu eenmaal eigenwijs en vind dat het moet werken
Budget is laag, dus ik ben aan het prutsen met mijn bestaande hardware.
Asus p4p800 mobo met onboard 5.1 kanaals geluid
sb live 1024.
Logitech Z-640 5.1 speaker set
Speakers staan nu aangesloten op de onboard bij gebrek aan beter
Nu wil ik echter via de SB kaart mijn tv-kaart het geluid op de line-in hebben. En op de mic aansluiting een, jawel, microfoon.
Ik ben al even aan het stoeien geweest, maar geen success. De kaarten werken zonder problemen, maar ik krijg de line-in audio niet uit de onboard audio. veranderen van de opname bron e.d. helpen niks.
Is dit mogelijk og droom ik weer es van een portemonaie vriendelijke oplossing die niet bestaat?
Ik weet dat er voor 9 euro kaartjes te koop zijn met 3 aansluitingen voor de boxen en nog 1 voor de mic. Maar ik ben nu eenmaal eigenwijs en vind dat het moet werken
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)