Toon posts:

[FTPserver] Krijg wel loginscherm, maar geen toegang.....

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeej mensen,

Ik ben vandaag begonnen met wat experimentjes met een ftp-server.
Ik heb daarom bulletproof ftpserver geinstalleerd.

Hij werkt nu al lokaal bij mij via 192.168.1.1 Maar nu wil ik ook dat vrienden van mij er op kunnen via mijn ip-adres. Als je het ip van www.watismijnip.nl invoerd dan krijg je het bekende login-scherm, maar als ik daar mijn wachtwoord etc invoer, dan logt ie niet in, het lijkt net of ie verkeerd is zegmaar.

Heel vaag, dus ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

thnx alvast voor replies!!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-05 20:54
Zit je achter een router? Wel poorten forwarded?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb een linksys wag54g adslmodem router in 1.

Heb de poorten al geforwarded...

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-05 20:54
Wat voor exacte fout krijg je?

Verwijderd

Probeer je via internet explorer in te loggen? of gebruik je een ftp client?

Verwijderd

Topicstarter
MADG0BLIN schreef op 29 oktober 2004 @ 16:49:
Wat voor exacte fout krijg je?
ik krijg geen fout

ik krijg steeds dat aanmeldingsscherm voor wachtwoord en gebr. naam. Maar wat je er ook invult die blijft zegmaar staan. Dus lijkt net of hij het wachtwoord niet accepteerd

Verwijderd

Wat zie je op de FTP Server gebeuren.
Wat wordt er in de log gezegd?

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-05 23:30

Rmg

ik gok op pasv mode fout.

Ergens in je bulletproof opties staat use this ip for passive mode ( oid ) en daar vul je je externe ip in

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Dus je probeert in te loggen van binnen je netwerk op je externe IP-adres? Dan lijkt 't erop dat de router loopback gewoon niet goed ondersteunt ofzo. Probeer eens in te loggen op het interne IP-adres van die pc of vraag iemand anders van buiten je netwerk eens of die wel kan inloggen.

Verwijderd

Topicstarter
Bergen schreef op 29 oktober 2004 @ 16:52:
Dus je probeert in te loggen van binnen je netwerk op je externe IP-adres? Dan lijkt 't erop dat de router loopback gewoon niet goed ondersteunt ofzo. Probeer eens in te loggen op het interne IP-adres van die pc of vraag iemand anders van buiten je netwerk eens of die wel kan inloggen.
via het interne adres werkt ie perfect. maar als ik buitenstaanders vraag werkt het niet...

Verwijderd

Het Grote Poortmappingsverhaal

Dat moet je doornemen en daarmee moet het lukken. Dit zit in je portmaps en ik zie nergens terug dat jij dat volledig toegepast hebt. Begin daarmee dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.