welke forcefeedback joystick is de beste ?

Pagina: 1
Acties:

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
ik een forcefeedback joystick gaan kopen maar ik weet nie welke, ik zag pas dat Ms een nieuwe heeft maar ik zie nergens testen.
btw ik heb ook wel eens gehoord dat ze nog al wat geluid maken, is dit erg hinderlijk en welke joysticks maken de minste herrie ?

Verwijderd

De Microsoft joysticks werken met een soort
tandwielenaandrijving en maken dus meer geluid. De Logitechs werken met een ijzerkabelaandrijving dat zorgt voor een meer
realistischere nabootsing van de realiteit en maakt bijna geen geluid.

• hilbren
dankje :)

Verwijderd

ik heb zelfs pas de logitech 3d gehaald, nieuwste

Verwijderd

Als je een stuurtje bedoelt dan maken de ms stuurtje inderdaad meer lawaai maar als je echt een joystick bedoelt dan kan ik alleen zeggen dat ik er niks van merk de lawaai en ik vind de ms versie de eerste dan wel te verstaan aangezien ik deze, heb veel beter in de hand liggen dan die van logitech weet niet hoe het zit met die nieuwe van ms of die van logitech of dat ook nog steeds zo is.
Ik kan alleen zeggen ga na wat het lekkerst in de hand ligt want als je speelt moet je natuurlijk geen last ervan krijgen doordat het niet goed in de hand ligt. en er zijn genoeg reviews te vinden van de ms 2 gewoon een search engine gebruiken maar wat ik zelf heb gelezen is da de force nog beter is dan van de eerste versie

• hilbren
ja ik bedoel dus echt een joystick dus geen stuurtje, ik zal eens gaan zoeken met een search engine proberen ik heb eigenlijk alleen de links van tweakers.net bekeken

• hilbren
nog bedankt dat je het even voor mij opgezocht heb, hier heb ik echt veel aan :)

• hilbren
welke zal ik nemen de Logitech WingMan Force 3D of de Microsoft Sidewinder Force Feedback 2

Verwijderd

Wingman Strike Force 3D (met trottle) 208,- bij BCE.
Pagina: 1