Toon posts:

[W2k3 WEB] Blijft Rebooten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik zit met een klein probleem, ik heb een aantal Windows 2003 Web Edition machines gecoloceert staan. Deze draaiden echter perfect tot gister avond.

Vanaf dat moment blijven de machines continue rebooten. Waarom? geen idee er staat alleen een foutmelding in de event logs over dat windows zich zelf heeft herstart na een ernstige fout. Alleen over deze fout is echter niets te vinden.

Alle machines hebben alle recente updates van windows + security patches.

Verder draait er geen firewall / virusscanner op.

Iemand die hier mij meer over kan vertellen hoe dit op te lossen?

// Edit: En nee dit is niet de RPC fout :) deze patch staat er namelijk al op.

Alvast bedankt,

Robbin

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 14:23 ]

• Jeeeroen
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kun je de volledige foutmelding even plaatsen? Misschien kan ik wat voor je vinden.

Hoe lang hebben je machines "perfect gedraaid"?

Verwijderd

Topicstarter
Event Type: Information
Event Source: Save Dump
Event Category: None
Event ID: 1001
Date: 10/29/2004
Time: 1:42:07 PM
User: N/A
Computer: DOTNL-6L9T0F
Description:
The computer has rebooted from a bugcheck. The bugcheck was: 0x000000d1 (0x20204454, 0x00000002, 0x00000001, 0xf6c137d8). A dump was saved in: C:\WINDOWS\MEMORY.DMP.

De meeste machines zijn eergister up gekomen en vertonen sinds gisteren deze problemen.

De eerste dag zijn dan ook alle updates geinstalleerd en patches. Dit heeft verder niet tot problemen mogen leiden daar we ook nog andere machines hebben staan die deze problemen niet vertonen.

Verwijderd

dan moet je rebooten na een crash uitzetten en hier de tekst van het blue screen posten.

• Jeeeroen
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Is dat dan niet dezelfde foutmelding als de foutmelding die hij geplaatst heeft?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

0x000000d1 = IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL - dus er is vermoedelijk een stuk hardware of een driver die problemen veroorzaakt. Heb je een van die toevallig recentelijk geupdate? :)
Pagina: 1