playstation usb muis en toetsenbord als controller

Pagina: 1
Acties:

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
mijn vraag:
ik heb gister GTA SA gekocht en ik ben echt gewend om zulke spellen met de muis en toetsenbord te spelen. nu wil ik weten of het mogelijk is of dat lukt. search is hier niet duidelijk. ik krijg alleen maar vragen als ps2poort(van de pc) -problemen.

zou het uberhaupt werken met een toetsenbord? of zou hij toch de standaard ps2 controller vereisen voor het spel? ik wil GTA graag spelen met een toetsenbord en muis. helaas heb ik geen enkel usb muis of toetsenbord dus ik kan hiet uit testen.

mocht zoiets werken, zou een draadloos toetsenbord muis een goeie optie zijn om te kopen?

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Naar mijn weten werkt het niet! Ze hebben gewoon geen instructies er voor ingezet in het spel.

Verwijderd

koop die converter .. ben je in 1 x klaar .. kost wat, heb je ook wat !
Kan ff linkie nie meer vinden, maar stond 1 a 2 weken terug op de hoofdpagina van t.net.

• Juulleke
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09-2025

Juulleke

.nl

Ik heb nu een Logitech USB keyboard gekocht, in laptop keyboard formaat. Die is eigenlijk bedoeld voor de PS2 geloof ik, maar werkt prima op de PC. Grote kans dat het dus ook op de PS werkt.

*een Appel muis werkt ook op een PC, zolang het allemaal maar USBagger is.

Juulleke

Verwijderd

Het werkt alleen als het spel daarvoor Playstation2-USB drivers en keyboard-routines heeft include. De toetsenbordjes die je veelal ziet voor de PS2 is meer bedoeld voor onlinechat, invoeren van cheatcodes en Linux (aangezien érg weinig spellen een muis of tobo ondersteunen). Let er wel op dat niet elk USB tobo werkt, er bestaan wel converters om PC-USB tobo's op Playstation2-USB poorten te gebruiken. Andersom is het kwestie van PC-drivers downloaden (Playstation2-USB tobo op PC-USB).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 20:59 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-02 12:02
zoals eerder gezegd heb je een convertertje nodig. op lik-sang te krijgen.
Pagina: 1