Toon posts:

Pentium 4 heatsink round, 13-way, uw mening?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in men vrije tijd 13 heatsinks vergeleken met een resem fans,

http://www.madshrimps.be/gotoartik.php?articID=196

Aerocool DP-102
Aerocool HT-101
Coolermaster Hyper6
Coolermaster Vortex
Evercool CUW8-715
Scythe FCS-50
Scythe NCU2000
Speeze Coppersnake
Swiftech MCX478-V
Thermalright SP-94
Thermalright XP-90
Thermalright XP-120
TTIC NPH-1

what ya think? :)

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:10
Netjes :D, jammer alleen dat de Zalman er niet tussen zit.

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ja idd Zalman zou ook een hele goede zijn. Er staat trouwens bij dat er geen van allen op het nieuwe socket van intell past(socket 775). Ik heb al op de site van thermalright gekeken en heb daar bij accesoires al het pakketje gezien waar dan de XP-120 op past. En dat pakketje was er al sinds vorige week. Alleen het nadeel is nog niet verkrijgbaar in nederland.

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Topicstarter
hey, dat pakketje zat niet in men test materiaal, ik zal eens rondneuzen op de Thermalright site en de review updaten indien nodig, bedankt voor de info!

de Zalman heatsink had ik heel graag eraan toegevoegd maar men leverancier zat zonder stock, pas deze dinsdag zijn ze weer binnen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 13:15 ]

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:10
Maak je daar ook even een vergelijking van dan? want dit is echt een hele goed review ziet er echt super netjes uit !

Wat me wel verbaast is dat de SP-94 beter scoort dan de XP-120

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

STIMPPYYY schreef op 29 oktober 2004 @ 13:19:
Maak je daar ook even een vergelijking van dan? want dit is echt een hele goed review ziet er echt super netjes uit !

Wat me wel verbaast is dat de SP-94 beter scoort dan de XP-120
De SP-94 is van koper en de XP-120 is compleet van aluminium. Zoals al veel werd gediscuseerd over of de Zalman 7000 Cu of de AlCu nou beters zijn we er dan nu uit. Dat er toch een compleet groot verschil is in materiaal gebruik.

offtopic:
btw kijk hier ook is even naar ;) : Zalman CNPS7700 is uit !

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Topicstarter
STIMPPYYY schreef op 29 oktober 2004 @ 13:19:
in deel 2 komen er een reeks heatsinks bij O-)

hier is men lijstje: http://www.madshrimps.be/...read.php?s=&threadid=7244

die CNPS7700-CU heb ik wij deze besteld bij Tweakstore voor vergelijking, nu hopen dat ze een uitzondering maken en naar Belgie willen verschepen :)

ps: de XP-120 presteert beter dan de SP-94 wanneer een extreem luide 120mm delta fan word gebruikt..

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 13:58 . Reden: toevoegingen en verduideling ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

jmke,

Ik vindt het heel erg leuk dat je een revieuw als dit gedaan hebt :) Alleen ben je nu een beetje reclame aan het maken voor je eigen site :) Wat ik graag zou willen zien is dat je wat meer informatie gaat geven in je startpost, niet alleen van ik heb een revieuw gedaan, maar ook het hele verhaaltje hier plaatsen :) Samen met fototjes enzo :)

Dus als je meer informatie toevoegd kan je best een nieuw topic openen.. nu is het pure reclame maken :)

[ Voor 14% gewijzigd door Apen-nootjes op 29-10-2004 14:19 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.