RemotelyAnywhere fout bij "remote control"

Pagina: 1
Acties:

• -Leon-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-11-2025
Nou, ik snap niet wat er verkeerd gaat, maar hoop dat iemand me kan helpen.

Ik heb thuis RemotelyAnywhere geinstalleerd (versie 6.x). Als een maat van me verbinding maakt met mijn computer (ActiveX of Java) dan gaat dat vlekkeloos en kan hij de controle zonder problemen overnemen. Muis & toetsenbord werken perfect.

Zodra ik vanaf het werk verbinding probeer te maken dan kan ik wel inloggen en kan ik wel kiezen voor "Remote Control" (op basis van JAVA) maar na ca. 5 seconde word de verbinding verbroken....

Wil ik dan weer opnieuw verbinding maken dan krijg ik de volgende foutmelding:

code:
1
java.io.IOException: Server returned HTTP response code: 502 for URL: http://82.x.x.x.

Heeft iemand anders dit probleem ook wel eens gehad of weet iemand waar dit aan kan liggen ??

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:45

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Vanaf je werk ga je over een proxy :?
Kan RemtoelyAnywhere wel goed met een proxy overweg ?

Tijd voor een nieuwe sig..

• -Leon-
Lijkt er inderdaad op dat ik via een proxy ga, maar heb geen idee of dit problemen oplevert met RA.

Het lijkt in eerste instantie allemaal goed te gaan. De eerste keer dat ik verbinding maak gaat het perfect. Daarna ga ik naar 'remote control' en krijg ik netjes mijn bureaublad te zien en kan ik zelfs mijn muis gebruiken + toetsenbord (typen) maar dat is na ca. 5 seconde over.... :(

Zou het inkomende beeld dan geblocked worden na een paar seconde waardoor hij de verbinding eruit gooit??

[ Voor 47% gewijzigd door -Leon- op 29-10-2004 15:24 ]

Verwijderd

Koffie schreef op 29 oktober 2004 @ 12:51:
Vanaf je werk ga je over een proxy :?
Kan RemtoelyAnywhere wel goed met een proxy overweg ?
No problemo, heb hier een bordermanager en RA thuis op public port 8080 staan. Werkt perfect !

• -Leon-
Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 15:54:
[...]

No problemo, heb hier een bordermanager en RA thuis op public port 8080 staan. Werkt perfect !
Heb jij dan een idee waarom ik deze foutmelding krijg en hoe ik deze kan oplossen want ik wil dit echt wel graag werkend hebben......

Als ik overigens verbinding probeer te maken via ActiveX dan krijg ik volgende foutmelding. (Remote Control werkt alleen via JAVA)

code:
1
2
3
Connection failed.
Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd.
 Error code: 10061

[ Voor 29% gewijzigd door -Leon- op 29-10-2004 16:52 ]