Ik heb hier probleempje, al mijn programmas die een dosbox nodig hebben starten fullscreen en dus als ik bijvoorbeeld een mp3 aan het encoden ben kan ik niet normaal werken omdat de hele tijd me scherm heen en weer flitst. Nu heb ik bij LAME dit al opgelost door "window" in de eigenschappen te selecteren, maar nu flikkert mijn scherm nog steeds alsof ie in fullscreen gaat, maar hij start toch echt in een window.
Command.com heeft dit ook, cmd niet. Die start wel gewoon in een window meteen zonder te flikkeren.
Dit is vrij irritant, aangezien ik veel gebruik maak van lame en taskkill,wat te snel afsluit om de properties op te vragen, en in de gewone properties van de exe staat het niet.
Weet iemand hoe ik kan zorgen dat alles in een window wordt opgestart via cmd of gewoon mijn scherm niet meer gaat flikkeren?
Command.com heeft dit ook, cmd niet. Die start wel gewoon in een window meteen zonder te flikkeren.
Dit is vrij irritant, aangezien ik veel gebruik maak van lame en taskkill,wat te snel afsluit om de properties op te vragen, en in de gewone properties van de exe staat het niet.
Weet iemand hoe ik kan zorgen dat alles in een window wordt opgestart via cmd of gewoon mijn scherm niet meer gaat flikkeren?