[gezocht] kalender software

Pagina: 1
Acties:

• majornono
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04 23:16
Ik ben op zoek naar software om eenvoudig een week kalender te maken van mijn digitale foto's. Ik wil nl. nadat ik de kalender heb geprint ook nog afspraken erbij kunnen schrijven.

Ik heb een Olympus C4000 camera en daar zit Camedia Master bij. Hier zit een mogelijkheid om kalenders te maken, maar de kleinst mogelijke kalender is per maand. De ruimte die daarbij vrij is om per dag een afspraak erbij te schrijven is veel te klein.

Ik heb hier en daar al gezocht, maar ik kan nergens echt iets vinden. De meeste software maakt minimaal een maandkalender, waarbij ik niets er echt bij kan zetten helaas.

Problem Exists Between Chair And Keyboard

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Gaat het om webbased? Kun je anders Outlook niet gebruiken? Wees eens wat duidelijker wat je al geprobeerd hebt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Triggy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:42
Op deze site staat een groot assortiment:
http://www.soft411.com/software/calendar-software.html

Succes

• majornono
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04 23:16
Spider.007 schreef op 29 oktober 2004 @ 11:30:
Gaat het om webbased? Kun je anders Outlook niet gebruiken? Wees eens wat duidelijker wat je al geprobeerd hebt?
Ik wil van mijn digitale foto's een kalender maken die ik kan uitprinten en ophangen.

De meeste kalender software die dit doet geeft alleen de mogelijkheid om een maand per blz. te tonen, waarbij er nauwelijks ruimte overblijft om afspraken erop te schrijven. Dus ben ik op zoek naar software die de mogelijkheid heeft om per blz. een week te tonen.

Ik kan dit bijv. ook wel in Word danwel Powerpoint oid, maar dat gaat me uren kosten.

Problem Exists Between Chair And Keyboard

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

iPhoto kan dat wel voor je, maar je hebt ws geen Mac.

Kan Picasa het wellicht?

Never mind, verkeerd gelezen :+

[ Voor 21% gewijzigd door chem op 29-10-2004 11:42 ]

Klaar voor een nieuwe uitdaging.