Toon posts:

Pc alarm

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Als ik me andere pc aanzet gaat er een alarm af. Ik kan niet zien wat het is aangezien die me monitoor niet pakt. Iemand enig idee hoe dat kan dat er een alarm afgaat?

Wat betekend dat alarm overigens?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 11:25 ]

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
dat zijn waarschijnlijk de piepjes die je moederbord veroorzaakt omdat hij nie op kan starten. Hoogstwaarschijnlijk zit je videokaart niet goed aangesloten of is die kapot... Met wat meer informatie zoals; wat je voor moederbord enzo hebt kunnen we wat meer :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Waar zijn jouw specs? En wat heb je allemaal wel niet geprobeerd om het probleem te verhelpen? In de handleiding van je moederbord kijken? De BIOS resetten? PC uit elkaar bouwen en onderdelen 1 voor 1 testen, al dan niet in een andere PC? etc..etc..

Kortom, er is zoveel wat je nog had kunnen uitzoeken, uitvinden, uitproberen danwel uitsluiten met betrekking tot het probleem en dat zien we op geen enkele manier in de topicstart terug. En dat is dus niet de bedoeling hier op GoT. Neem eens netjes de FAQ en het Beleid van dit subforum door eer je een topic opent :) Met jouw staat van dienst op GoT (flink wat slotjes, mailtjes, verwijzingen) zou je dat onderhand echt wel moeten weten :/

Dit topic is gesloten.