Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Aantal sms hits

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er een mogelijk om op te vragen hoeveel sms-aanvragen er bij een bepaald nummer zijn geweest ?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 13:40

André

Analytics dude

KPN bellen?

Verwijderd

wat is een sms-aanvraag? gewoon verstuurde smsjes?

providers zijn verplicht dat te loggen, dus bel die eens op. of koop een telefoon met fatsoenlijk geheugen dan kun je ze opslaan en gewoon tellen.

Verwijderd

Topicstarter
Kom op, het is een serieuze vraag. :*)

Verwijderd

Topicstarter
het is niet mijn eigen nummer

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 10:44:
Kom op, het is een serieuze vraag. :*)
ja en dat zijn serieuze antwoorden..

welke telefoon heb je? en bel idd je provider...

Verwijderd

Topicstarter
Oke, het nummer is 4600 en ik wil weten hoeveel mensen daar een smsje aan gestuurd hebben in het afgelopen jaar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 10:46:
Oke, het nummer is 4600 en ik wil weten hoeveel mensen daar een smsje aan gestuurd hebben in het afgelopen jaar.
dan zal je alle 5 de providers af moeten gaan die je vervolgens alle 5 een keihard "nee" op je neus geven :)

of je moet naar de provider van dat 4600 nummer maar de kans dat die je informatie gaan geven is nog kleiner :)

forget it

Verwijderd

Topicstarter
is er echt geen andere manier

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 13:40

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 10:46:
Ik antwoorde serieus, bel KPN :/

En dan vraag ik me ook af of deze gegevens openbaar zijn. En sms anders de 'eigenaar' van dat nummer :P

[ Voor 7% gewijzigd door André op 29-10-2004 10:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 10:48:
is er echt geen andere manier
wat dacht je nou zelf? iedereen heeft privacy, ook dat soort louche ondernemingen.

als ik wil weten wie jij de afgelopen maand allemaal gebeld hebt kan ik lullen als brugman tegen jouw telco, die info krijg ik _niet_

edit: volgens google is dat nummer van SBS autosport. om je maar uit de droom te helpen: half nederland heeft daar naartoe ge-smst. die auto win je nevernooitniet

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 10:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Haha, oke schuldig, maar het viel toch te proberen ???, niet dan :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 10:54:
Haha, oke schuldig, maar het viel toch te proberen ???, niet dan :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
:O

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

dusssssss 8)7

---Viper---: 'lollige' topics zijn hier niet de bedoeling, lees ajb Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.