Verwijderd
providers zijn verplicht dat te loggen, dus bel die eens op. of koop een telefoon met fatsoenlijk geheugen dan kun je ze opslaan en gewoon tellen.
ja en dat zijn serieuze antwoorden..
welke telefoon heb je? en bel idd je provider...
Verwijderd
dan zal je alle 5 de providers af moeten gaan die je vervolgens alle 5 een keihard "nee" op je neus gevenVerwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 10:46:
Oke, het nummer is 4600 en ik wil weten hoeveel mensen daar een smsje aan gestuurd hebben in het afgelopen jaar.
of je moet naar de provider van dat 4600 nummer maar de kans dat die je informatie gaan geven is nog kleiner
forget it
Ik antwoorde serieus, bel KPNVerwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 10:46:
Oke, het nummer is 4600 en ik wil weten hoeveel mensen daar een smsje aan gestuurd hebben in het afgelopen jaar.
En dan vraag ik me ook af of deze gegevens openbaar zijn. En sms anders de 'eigenaar' van dat nummer
[ Voor 7% gewijzigd door André op 29-10-2004 10:50 ]
Verwijderd
wat dacht je nou zelf? iedereen heeft privacy, ook dat soort louche ondernemingen.Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 10:48:
is er echt geen andere manier
als ik wil weten wie jij de afgelopen maand allemaal gebeld hebt kan ik lullen als brugman tegen jouw telco, die info krijg ik _niet_
edit: volgens google is dat nummer van SBS autosport. om je maar uit de droom te helpen: half nederland heeft daar naartoe ge-smst. die auto win je nevernooitniet
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 10:52 ]
Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 10:54:
Haha, oke schuldig, maar het viel toch te proberen ???, niet dan :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
---Viper---: 'lollige' topics zijn hier niet de bedoeling, lees ajb Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door.
Dit topic is gesloten.
![]()