Toon posts:

911, een fake van bush.

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kijk hier maar eens naar:
http://www.policestate21.com/911trailer.html

Zou Bush gewoon zelf de torens hebben neer gehaald om aan te geven dat hij een nieuwe wereld orde wil scheppen (Novus ordo seclorum)?
De beelden van het vliegtuigwrak-loze pentagon vertellen ons al meteen over leugens die de wereld in zijn gestuurd.

Bekijk de film helemaal als je eraan kan komen.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-12-2025

mace

Sapere Aude

Euuuhm....

Ik denk niet dat dat het plan was...

Maar interessant filmpje neverless

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Hoe vaak dit/soortgelijke zaken al wel niet is voorbij gekomen ......... :Z

Het is volgens mij Novus Ordo Seclorum

Smiling as the shit comes down...

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

flexje

got-father

Je hebt gelijk _LOSS_
Bush ruilen voor Homer Simpson

<ontopic>
Zitten wel interessante punten in je filmpje.
</ontopic>

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Topicstarter
ScrooLoose schreef op 29 oktober 2004 @ 11:05:
Hoe vaak dit/soortgelijke zaken al wel niet is voorbij gekomen ......... :Z

Het is volgens mij Novus Ordo Seclorum
Ja inderdaad. Ik zal het ff corigeren.
flexje schreef op 29 oktober 2004 @ 11:06:
Je hebt gelijk _LOSS_
Bush ruilen voor Homer Simpson

</ontopic>
Of Arnold for president.

• blckbrd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-04-2025
Denk dat de laatste kandidaat meer zin zal hebben ;)

Wel raar idd dat ze speculeren over dat de jets geen ramen blijken te hebben

[ Voor 44% gewijzigd door blckbrd op 29-10-2004 11:16 ]

Verwijderd

Gisteren was er iets op nova, zag je zo'n oude vrouw praten over dat de VN de USA tegenhoud om de grootste machthebber ter wereld te woorden

het kwam er dus op neer: Amerika de baas, de rest bek houden en naar Amerika luisteren :/

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 11:19 ]

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-12-2025

EXX

EXtended eXchange

Ja, dat gekke mens heb ik ook gezien. Zou ze beseffen dat de politiek van Bush de neergang van de VS alleen maar versneld. Ik vrees van niet.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• blckbrd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-04-2025
Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 11:16:
het kwam er dus op neer: Amerika de baas, de rest bek houden en naar Amerika luisteren :/
Of je krijgt een vliegtuig 8)7

Verwijderd

Topicstarter
blckbrd schreef op 29 oktober 2004 @ 11:21:
[...]

OF bush crashed weer zelf een vliegtuig en wij krijgen de schuld.

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 10:36:
Kijk hier maar eens naar:
http://www.policestate21.com/911trailer.html

Zou Bush gewoon zelf de torens hebben neer gehaald om aan te geven dat hij een nieuwe wereld orde wil scheppen (Novus ordo seclorum)?
De beelden van het vliegtuigwrak-loze pentagon vertellen ons al meteen over leugens die de wereld in zijn gestuurd.

Bekijk de film helemaal als je eraan kan komen.
NOS!

Doet me denken aan de afsplitising van Wolfpack gedurende Empirequest. De harde kern was het management beu, en richtten een nieuwe alliantie op genaamd NoS :P We hadden oover allemaal van die NoS logo's (piramyde & oog).
Schitterend :P

Dat een aantal prominenten on de VS regering lid is van deze organisatie is al heel oud nieuws, echter als er al harde bewijzen bestaan dat bush & kornuiten deze aanslagen gepleegd hebben, zullen deze nooit en te nuimmer naar buiten komen, zelfsn iet als de regering bush gevallen is. De VS zal zich te diep moeten schamen voor die ongein die ze hebben uitgehaald dat ze het liever verborgen houden, dan zich in het stof te werpen. Daarnaast heeft het de VS een boel goed gedaan: Bevestiging van hun macht, een paar honderd miljard staatsschuld, duizenden huilende vaders en moeders, een hoop onschuldige doden, oplaaien van het moslim fundamentalisme....

Wat wil je nog meer als president? ;)
Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 11:16:
Gisteren was er iets op nova, zag je zo'n oude vrouw praten over dat de VN de USA tegenhoud om de grootste machthebber ter wereld te woorden

Dat zijn ze nu al en zullen dat blijven tot india of china de fakkel over neemt. Wat ik me dan afvraag is of we er dan beter vanaf zijn :P

[ Voor 15% gewijzigd door Rey Nemaattori op 29-10-2004 11:24 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Verwijderd

blckbrd schreef op 29 oktober 2004 @ 11:21:
[...]

iemand misschien Vara Laat gezien? dat stukje met dat vliegtuig :*)

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

hmm,

Ik heb dat soort dingen al meer langs zien komen.

Ben alleen bang dat Syrie/Libanon de volgende gaat zijn

In de metro van 29 okt (vandaag) staat namelijk een berichtje dat Rusland Irak heeft geholpen in de weken voor de invasie de massa-vernietigins-wapens te verwijderen, naar Syrie/Libanon.

En aangezien Rusland toch een tikkeltje te groot is (hoop i.i.g. dat zelfs bush dat inziet) zal het nu wel wel Syrie/Libanon worden. Think about it:

TwinTowers -> Bin Laden/ Al Quaida-> Oorlog tegen terrorisme

Zogenaamde ban Al-Quaida - Irak
Zogenaamde massavernietiginswapens in Irak
= Oorlog Irak

Nu een link van Irak naar Syrie/Libanon... Ik hou m'n hart vast. Wanneer houdt die gek 's op?

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Verwijderd

J2pc schreef op 29 oktober 2004 @ 11:34:
hmm,

Ik heb dat soort dingen al meer langs zien komen.

Ben alleen bang dat Syrie/Libanon de volgende gaat zijn

In de metro van 29 okt (vandaag) staat namelijk een berichtje dat Rusland Irak heeft geholpen in de weken voor de invasie de massa-vernietigins-wapens te verwijderen, naar Syrie/Libanon.

En aangezien Rusland toch een tikkeltje te groot is (hoop i.i.g. dat zelfs bush dat inziet) zal het nu wel wel Syrie/Libanon worden. Think about it:

TwinTowers -> Bin Laden/ Al Quaida-> Oorlog tegen terrorisme

Zogenaamde ban Al-Quaida - Irak
Zogenaamde massavernietiginswapens in Irak
= Oorlog Irak

Nu een link van Irak naar Syrie/Libanon... Ik hou m'n hart vast. Wanneer houdt die gek 's op?
zoiets van: bin laden is gevlucht naar Syrie, Syrie heeft een terrorist in z'n land, amerika verklaart oorlog aan Syrie omdat er terroristen zitten... voordat je het weet zitten we in WOIII :X

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Commentaar overbodig lijkt me; lees het beleid, gebruik de search en wees eens een beetje kritisch.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.