Hallo mensen.
Ik voer door middel van een asp paginga een vrij complexe bewerking op een Acccess database-je uit. Uit een join komen waarden welke weer in aparte tabel opgeslagen worden.
Dit gaat op zich prima. Tijdens het uitvoeren van de pagina wordt de tabel ook echt gevuld. Echter daar het om vrij veel records gaat kost het aardig wat tijd. Maar na zo'n anderhalf á 2 minuten stopt de pagina met laden en worden mijn bewerkingen gestopt. De bewerking is dan nog niet helemaal afgerond.
De melding die ik krijg ziet er als volgt uit.
Soort fout:
Runtimefout Microsoft VBScript (0x800A01FB)
Er is een uitzondering opgetreden: 'Recordset.Open'
/vri/vri2.asp, line 22
Weet iemand hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?
Ik heb al wat naar timeouts gezocht.
Het volgende staat boven in mijn asp pagina.
<code>
Server.ScriptTimeout = 1200
ConnectionTimeout = 1200
</code>
Maar of dit invloed hier mee te maken heeft weet ik niet. Of gebruik ik het niet goed?
Ik voer door middel van een asp paginga een vrij complexe bewerking op een Acccess database-je uit. Uit een join komen waarden welke weer in aparte tabel opgeslagen worden.
Dit gaat op zich prima. Tijdens het uitvoeren van de pagina wordt de tabel ook echt gevuld. Echter daar het om vrij veel records gaat kost het aardig wat tijd. Maar na zo'n anderhalf á 2 minuten stopt de pagina met laden en worden mijn bewerkingen gestopt. De bewerking is dan nog niet helemaal afgerond.
De melding die ik krijg ziet er als volgt uit.
Soort fout:
Runtimefout Microsoft VBScript (0x800A01FB)
Er is een uitzondering opgetreden: 'Recordset.Open'
/vri/vri2.asp, line 22
Weet iemand hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?
Ik heb al wat naar timeouts gezocht.
Het volgende staat boven in mijn asp pagina.
<code>
Server.ScriptTimeout = 1200
ConnectionTimeout = 1200
</code>
Maar of dit invloed hier mee te maken heeft weet ik niet. Of gebruik ik het niet goed?