Toon posts:

Opzeggen HI30 3 dagen na aansluiting?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk 3 dagen na aansluiting van dit nieuwe abbo 't op te zeggen en je bijgekregen foon in te leveren? Wil er bij nader inzien toch vanaf. :P

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 09:15
Volgens mij niet, bij de meeste providers kan je tot binnen 24 uur na afsluiting contract opzeggen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:31

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Moet je even kijken bij de voorwaarden ;)
Opheffen abonnement

Vraag
Hoe hef ik mijn abonnement op?

Antwoord

Als je je abonnement bij Hi wilt beëindigen bel je gratis met onze klantenservice, telefoonnummer 0800 - 0507 en kies voor informatie over je abonnement. Onze medewerkers zullen dan samen met jou je opzegging in behandeling nemen.
Het is niet mogelijk je abonnement per mail op te zeggen.
Vraag
Wat is de opzegtermijn bij het opheffen van mijn abonnement?

Antwoord
De opzegtermijn is drie maanden.

Voorbeeld:
Je wilt het abonnement per 13-12-2004 opheffen. Het opheffingsverzoek moet dan voor 13-09-2004 bij Hi binnen zijn.

Wil je het abonnement opzeggen en is je contract nog niet afgelopen? Houd dan rekening met een eventuele afkoopsom.
BRON: www.hi.nl

[ Voor 107% gewijzigd door Outerspace op 29-10-2004 09:28 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
't staat iig niet in de algemene voorwaarden.. zal straks ff bellen.. :P

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 09:15
Dat is als je buiten contract zit, waarschijnlijk heeft de TS een contract van een jaar afgesloten...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 09:26:
't staat iig niet in de algemene voorwaarden.. zal straks ff bellen.. :P
dat had me sowieso al een betere oplossing geleken in plaats van een topic hier...

/overbodig
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.