Toon posts:

PSD's

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Heb ff een vraagje.

Ik heb een PSD opdracht, alleen ik snap er helemaal niks van. Ik heb er uren aan gewerkt, kom er niet meer uit. Het gaat iedere keer mis, maar weet niet wat ik fout doe.

Ik moet een PSD maken over het volgende;

Een groep mensen wedt op de uitkomst van drie worpen van een dobbelsteen. Een persoon zet 1 euro in op het voorspellen van de uitkomst van de drie worpen.

Ik moet een PSD schrijven dat de random-getallenmethode gebruikt om de drie wordpen met een dobbelsteen na te bootsen en laat zien wie wat wint bij de volgende regels;

Alle drie worpen zijn zessen; Winst 20 euro;
Alle drie de worpen zijn gelijk (maar geen zessen): winst 10 euro
De drie worpen bevatten twee gelijke; winst 5 euro

Dit was een toets, mag het herkansen, ik heb dus hard hulp nodig |:( |:( |:(

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 20:34

Gerco

Professional Newbie

Als je een stukje laat zien van wat je al geprobeerd hebt, kan iemand je hier waarschijnlijk wel op je fout wijzen. Dit is op deze manier niet een erg zinvolle post.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
for (var i=0; i < 3; i++)
{
  a = parseInt(Math.random * 6) + 1;  
  b = parseInt(Math.random * 6) + 1;  
  c = parseInt(Math.random * 6) + 1;  
}

if ((a == 6) && (b == 6) && (c == 6)) { 20 euro }
if ((a == b) && (a == c) && (a < 6)) { 10 euro }
if ((a == b) || (a == c) || (b == c)) { 5 euro }

Zoiets?

[ Voor 9% gewijzigd door André op 29-10-2004 09:20 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-05 19:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Hoi nacsim !

Ik zie dat dit je eerste topic is op het forum, dus als eerste welkom! :)

Zoals je hebt gezien bestaat het forum uit een aantal subforums en heeft ieder subforum (zoals Programming & Webscripting in dit geval) een aantal eisen. Bij ons is dat P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic, zoals overal te vinden bovenin de topics van het forum (sticky). Een handig onderdeel daarvan is P&W FAQ - De "quickstart", een stappenplan om een bruikbaar topic te openen.

Als we de quickstart (alle informatie die we nodig hebben) vergelijken met jouw topic, dan missen we een hoop informatie. Om te beginnen een duidelijke titel. PSD's geeft immers niet aan wat er nu precies het probleem is. Neem bijvoorbeeld een titel: VB.Net Probleem. Heb je dan enig idee wat er mis is? Caching? Dynamisch laden van assemblies? iets anders? Een titel is een korte samenvatting van een topic, waarbij je in 1 zin een idee krijgt waar het over gaat.

In je topic zelf mis ik een stuk inhoudelijke informatie. Je geeft aan wat je wilt, conform de opdrachtomschrijving. Je geeft echter niet aan waar het nu mis gaat. Wat heb je zelf geprobeerd? Wat lukt er niet?

Dit topic gaat dan ook dicht.

Veel plezier nog op het forum :)

[ Voor 98% gewijzigd door gorgi_19 op 29-10-2004 09:24 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.