Beste mensen,
Onlangs hebben we een 2de hands computer gekocht met als doel deze films op de TV te laten afspelen. Nu is het probleem dat het beeld nog af en toe schokt bij het afspelen van Divx filmpjes. Eerst liep het beeld niet synchroon met het geluid, maar dat hebben we nu verholpen door de CPU up to graden naar +- 850 Mhz. Weet iemand waar het probleem nu ligt? Is het WinDVD of toch nog steeds de CPU of iets anders?
P.S. Sorry als ik het een beetje onder de verkeerde topic heb geplaatst, is mijn eerste berichtje.
Alvast bedankt voor de moeite!
Grtz, thlborest
Systeem gegevens:
Intel Celeron 700 Mhz (overgeklokt naar 850 Mhz)
3dfx Voodoo Videokaart met TV-out ,16MB (driver versie 1.07.00)
10GB Harddisk
Aopen AX34 Moederbord (driver versie 1.16)
256 MB SDRAM
Software:
Windows Millenium Edition
WinDVD 5.0
Direct X 8.0
Codec Pack All Inn 6.0.2.1
Verder geen Virusscanner of firewall....zo min mogelijk software om geheugen te besparen.
Onlangs hebben we een 2de hands computer gekocht met als doel deze films op de TV te laten afspelen. Nu is het probleem dat het beeld nog af en toe schokt bij het afspelen van Divx filmpjes. Eerst liep het beeld niet synchroon met het geluid, maar dat hebben we nu verholpen door de CPU up to graden naar +- 850 Mhz. Weet iemand waar het probleem nu ligt? Is het WinDVD of toch nog steeds de CPU of iets anders?
P.S. Sorry als ik het een beetje onder de verkeerde topic heb geplaatst, is mijn eerste berichtje.
Alvast bedankt voor de moeite!
Grtz, thlborest
Systeem gegevens:
Intel Celeron 700 Mhz (overgeklokt naar 850 Mhz)
3dfx Voodoo Videokaart met TV-out ,16MB (driver versie 1.07.00)
10GB Harddisk
Aopen AX34 Moederbord (driver versie 1.16)
256 MB SDRAM
Software:
Windows Millenium Edition
WinDVD 5.0
Direct X 8.0
Codec Pack All Inn 6.0.2.1
Verder geen Virusscanner of firewall....zo min mogelijk software om geheugen te besparen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 03:41 ]