ik krijg het niet voor elkaar dat ik het opnames met geluid kan opnemen ,plus bij het chatten heb ik ook geen geluid, en het beeld is ook niet vloeiend, heel erg traag , weet iemand een oplossing aub , ik heb alles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar
Iets meer info zou fijn zijn
Welk OS en msn versie heb je?
Met welk programma probeer je het op te nemen?ik krijg het niet voor elkaar dat ik het opnames met geluid kan opnemen
Dat verklaart wel waarom je bij het opnemen ook geen geluid hebt. Gebruik je een firewall of router? Heb je de goede poorten wel opengezet (de poortnummers heb je vast al gevonden met de search)?plus bij het chatten heb ik ook geen geluid
Kan dat niet gewoon aan de webcam of je internetverbinding liggen?en het beeld is ook niet vloeiend, heel erg traag
Geef dan ook aan wat je geprobeerd hebt, dan kun je ook veel specifiekere suggesties krijgen waar je naar kan kijken...ik heb alles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar
[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 29-10-2004 08:11 ]
ik gebruik win xp en zo heb ik alle geluidinstellingen nagelopen , resultaat was niet positief , als we een opname doen dan is het beeld wel normaal als van een camera maar zodra we online gaan via msn dan gaat het beeld direct traag worden. we hebben een breedband internet onbeperkt , waar het aan zou liggen weet ik 't niet precies .sewer schreef op 29 oktober 2004 @ 08:07:
Iets meer info zou fijn zijnWelk OS en msn versie heb je?
[...]
Met welk programma probeer je het op te nemen?
[...]
Dat verklaart wel waarom je bij het opnemen ook geen geluid hebt. Gebruik je een firewall of router? Heb je de goede poorten wel opengezet (de poortnummers heb je vast al gevonden met de search)?
[...]
Kan dat niet gewoon aan de webcam of je internetverbinding liggen?
[...]
Geef dan ook aan wat je geprobeerd hebt, dan kun je ook veel specifiekere suggesties krijgen waar je naar kan kijken...
ik heb het gevoel dat ik mijn webcam voor joker heb gekocht want ik heb ook een digitale camera waarmee ik betere en mooi films en foto's maak dan met deze logitech dingetje . Terwijl ze vergelijkbare eigenschappen hebben.
Verwijderd
Via MSN krijg je dezlfde beeld bij je eigen te zien als bij de ander
Als diegene dus een wat tragere verbinding heeft, heeft hij/zij minder frames (duh) en dat zie je zelf dus ook.
Verder de drivers van de cam installed?
Als diegene dus een wat tragere verbinding heeft, heeft hij/zij minder frames (duh) en dat zie je zelf dus ook.
ja we hebben alle drivers geinstalleerd anders zou het niet doen toch ?het beeld !Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 02:45:
Via MSN krijg je dezlfde beeld bij je eigen te zien als bij de ander