AMD Duron 1600 behoeft geen +, is namelijk geen rating, die CPU loopt echt op 1600MhzHiervoor heeft de tester gebruik gemaakt van een AMD Sempron 3100+ (Newcastle), een AMD Duron 1600+, een AMD XP 1600+ (Palomino), een Pentium 4 2,66GHz, een Pentium 4 Celeron 2,4GHz en een Pentium 4E 3,0GHz.
AMD XP 1600+ -> zou ik toch "AMD Athlon XP 1600+" van maken, "XP" opzich is geen product, slechts een toevoeging aan "Athlon" (en geen toevoeging aan "AMD").
BurnK7, de processorserie is "K7", 7K is 7000 oiden terwijl ze gestressed werden door Burn7K.
Hoewel in principe correct (al heb je het normaal niet over de naam van de core) is constant dezelfde naamgeving wel handig. Dit is de Athlon XP 1600+In idle time verbruikt de AMD K7 Palomino 1,4GHz
Ik heb het hele bronartikel niet gelezen, maar maak er dan iig maar "AMD Athlon XP 1,8Ghz met Thoroughbred-core" oid van (dat streepje daar mag toch..?AMD K7 Thoroughbred 1,8 GHz
Het had een Athlon XP 2200+ moeten zijn, maar dit is een overgeclockte/overvolted processor, beetje vaag dus.
Die zie ik volgens mij nergens? Dit is zo te zien de z'n Sempron 3100+, underclocked of langzaam door Cool'n'quiet.en de K7 Thoroughbred 1,0GHz op 1,1V eet 4,2 Watt
AMD Athlon XP 1600+De top drie wordt afgesloten door de AMD K7 Palomino 1,4GHz
Duron 160039,6 Watt voor de K7 Thoroughbred 1,6GHz
AMD Sempron 3100+34,9 Watt voor de K8 Sempron 3100+ 1,8GHz
In de tabel staat toch K8, zover ik begrijp moet dat dan toch z'n Sempron 3100+ zijn.AMD K7 Thoroughbred 1,0GHz op 1,10V: deze verbruikt 12,6 Watt.
Dan nog de hele tabel, maar dat kan je nu zelf wel invullen
Tsss Tamara, zo kan je toch nooit HW-modje worden
Het hele artikel is trouwens sowieso nogal vaag, het is leuk voor een richtlijn, maar al die overgeclockte en overvolted processors die door moeten gaan voor hun snellere broertjes en zusjes zijn niet echt betrouwbaar om het verbruik aan af te lezen.. Hij zegt zelf al dat b.v. de Athlon 64 meer cache heeft en dus eigenlijk niet goed te vergelijken is met zijn Sempron. Beetje twijfelachtig eigenlijk, maar daar hoor ik hier niks over te zeggen geloof ik
Verstuurd vanaf mijn Computer®