Nog 2 bugjes op Tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Topicstarter
Yup ik weet het. Je moet bugjes melden op de devtrack. Maar aangezien ik de vorige keer na het vragen of mijn account gefixed kan worden (pw onbekend :P, geen request pw functie?) nog geen antwoord heb gehad doen we het nog maar een keer zo.

1) De mail die de meuktracker mij stuurd verteld mij dat er 'enkele' nieuwe versies van MySQL zijn. Spreekt verder voor zich?
Er is een nieuwe software-update uitgebracht voor MySQL, MySQL, MySQL, MySQL, MySQL, MySQL, MySQL, MySQL, MySQL, MySQL, MySQL en MySQL. Check de onderstaande link op Tweakers.net voor download locaties, reacties en details bij deze release: meuktracker: MySQL 4.1.7 .
2) Als je in een System specs pagina op de link klikt om het systeem in een winkelmandje te doen dan worden onderdelen die dubbel op de systemspecs pagina staan niet dubbel in het winkelmandje geplaatst. Neem bijvoorbeeld de specs van mij pc op http://www.tweakers.net/gallery/49526/sys als je deze in je winkelmandje gooit dan heb je maar een enkele 200Gb harddisk. Maar ook van de (2 verschillende) geheugenmodules blijft er nog maar 1 over.

[edit] Hier mist nog meer trouwens. Ook het moederboard en videokaart e.d. worden niet overgenomen.

[ Voor 5% gewijzigd door PowerSp00n op 29-10-2004 01:29 ]

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Je zal toch echt naar Devtrack toe moeten ;). Vraag anders aan RobinVR (rootseler [apending] tweakers.net) of Femme (femme [apending] tweakers.net) of ze je account niet willen fixen op Devtrack.