Toon posts:

Noob netwerk vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het inloggen op een netwerk
Ik zit nu in een hotel en probeer inteloggen op de server
de netwerk kabel zit in mn laptop maar ik kan wel internetten via proxy server en dan kan ik het wachtwoord en gebruikersnaam invullen maar ik kan niet inloggen op het netwerk zelf ik krig ook geen login scherm bij het opstarten
op deze computer zit XP Home en op de andere 2000 of ME
Weet iemand hoe ik verbinding kan krijgen met het netwerk

Sorry dat ik met deze noob vraag op deze site kom maar ik ben echt radeloos

Please HELP

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-05 12:25

PowerSp00n

There is no spoon

Je zit in een hotel en maakt gebruik van hun internet service als ik het goed begrijp? Je hebt proxy instellingen van ze gekregen en een username/password? Het kan best zijn dat het netwerk nogal afgeschermd is waardoor je dat soort dingen niet kunt bereiken. Met wat probeer je verbinding te maken naar het andere netwerk?

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer verbinding te maken met een ethernet kaart maar wat ik ook voor wizards gebruik ik kom er niet in. of was dat niet wat je bedoelde? de rest wat je zei klopt idd met proxy server die heb ik ingevoerd bij de lan instellingen en dan hoef ik alleen nog als ik een site open de gebruikersnaam integeven en ik zie ook met welke server hij verbinding maakt server.lbab.lokaal

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 01:24 ]

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

-laatmaar-

[ Voor 96% gewijzigd door woekele op 29-10-2004 01:36 . Reden: Ik ga niet langer in op deze grapjas ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil inloggen op het netwerk HOE? Er is een server waar verschillende computers op aangesloten zitten en daar wil ik mijn laptop op aansluiten
Aarsbuds0r schreef op 29 oktober 2004 @ 01:25:
Komop zeg, is dit nou echt, of gewoon een kerel die dit voor de lol doet?

Als het echt is:
Kom even met wat meer informatie. Wat wil je precies doen? Hoe zit het precies? Wat heb je zelf al opgezocht? Wat voor waarde heeft dit topic voor andere mensen? (GOT is geen helpdesk).

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

-laatmaar-

[ Voor 99% gewijzigd door woekele op 29-10-2004 01:36 . Reden: idem ]

Verwijderd

Je bent nu aan het internetten met een van de computers die in het hotel aanwezig zijn? En je wilt de netwerkkabel uit een van deze comps halen en in je eigen laptop steken? Heb ik dat goed begrepen?

Als die andere computers onderdeel van een domein zijn kun jij met je laptop er niet zomaar op inloggen. De server zal je laptop niet herkennen.

• Cybersijp
  • Laatst online: 10:23
Aarsbuds0r schreef op 29 oktober 2004 @ 01:35:
-Inmiddels veranderd maar was vraag om meer informatie-
Nog meer vragen :P

Zit je nu op een hotelkamer en wil je verbinding met j "eigen"server dan wel die van je werk? of wil je in de server van het hotel komen. Het laatste hoop ik niet dat het is anders is dit topic geen lang leven beschoren, kan ik je verzekeren. Dus hup in de tobo en even wat meer info posten. Zodat wij er ook wat me kunnen. We weten wel wat hier, maar zijn nog steeds niet paranormaal ofzo :p

(althans ik nog niet :+ )

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• PowerSp00n
  • Laatst online: 15-05 12:25

PowerSp00n

There is no spoon

Ik vraag me trouwens af, als je in een hotel zit die deze service levert. Dat er toch vast ook wel iemand te vinden is waar jij naartoe kunt met je problemen. Dat werkt waarschijnlijk een stuk beter dan dat wij hier gaan zitten raden.

(Ik zit nooit in hotels, dus zou niet weten hoe ze dat soort dingen daar regelen)

Verwijderd

Mja, deze gaat dicht. Hier kan niemand iets mee. Je zit in een hotel en je kunt niet verbinden met "de server".

Veel te onduidelijk voor dit forum, ik stel voor dat je naar de manager/systeembeheerder in dat hotel gaat en daar om raad vraagt, hier kunnen wij helemaal niets mee.

Oh en als je bedoelt inloggen op een domein: dat kan niet met Windows XP Home.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.