Toon posts:

Hauppauge 350 tv kaart problemen geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hauppauge 350 tv kaart problemen geluid

Het probleem is als ik opneem van tv gaat alles prima kwaliteit en al is perfect dan maak ik er vobfiles van om het vervolgens op dvd te branden
en met het afspelen in de dvd speler krijg ik ongeveer om de 2 a 3 minuten een soort hik in het geluid oftwel valt geluid heeeeeeel even weg 1 seconde ofzo.
weet iemand waar dit aan kan liggen ik heb op meerdere zenders opgenomen maar allemaal hetzelfde probleem,, (het ligt niet aan de dvdspeler dat weet ik zeker)
wie weet of heb ditzelfde probleem.
alle reacties zijn welkom..

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-01 15:26

Plekuz

available in strong mint

Paar stappen:

Controleer na het opnemen de MPG, zit daar ook de hik in, dan kan wellicht je PC het opnemen toch niet helemaal bijhouden.

Maak er VOBs van en controleer die met bijvoorbeeld PowerDVD op je PC, zit daar de hik in, dan gaat het encoden niet zo goed.

Fik de DVD en controleer die op je PC, zit daar de hik in, dan gebeurt er iets vreemd tijdens het branden, al zou ik niet weten wat eerlijk gezegd.

Handige site met forum voor PVR gebruikers (heb ik als PVR250 al veel aan gehad)
www.shspvr.com
www.shspvr.com/forum/

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

Topicstarter
Nou pc is meer als snel geneog p4 3 ghz met snelle hdd
en als het geluid die hik geeft dan is het alleen het geluid beeld blijft toppie goed
dus daar ligt het niet ,moet ergens anders liggen

Verwijderd

Topicstarter
ik neem op met een pentium 4 3ghz en snelle harddisk
het opnemen gaat toppie prima beeld enzo geluid ook alleen om de 2 a 3 minuten dan vind zich er een soort hik plaats die hik vindt al plaats in de opname zelf onder het opnemen dus net ofhet geluid 1 seconde wegvalt ,het beeld hapert niet , waar kan ik dit probleem zoeken,dit probleem heb ik op meerdere channels. die goed scherp zijn afgesteld.

wie kan mij helpen met dit probleem

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 17:26 ]