Toon posts:

Partitie weg?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Raar vraagje, wellicht zo opgelost. Ik heb Windows XP zojuist geinstalleerd op een partitie, nu zie ik dat mijn 2e partitie niet aanwezig is (de andere 40 gig).. vroeger loste je dat op met FDISK, maare.. hoe zit dat met XP?

Voor het geval DAT... JA, ik heb gezocht.

Alvast bedankt!!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:00

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 00:27:
Hallo,

Raar vraagje, wellicht zo opgelost. Ik heb Windows XP zojuist geinstalleerd op een partitie, nu zie ik dat mijn 2e partitie niet aanwezig is (de andere 40 gig).. vroeger loste je dat op met FDISK, maare.. hoe zit dat met XP?

Voor het geval DAT... JA, ik heb gezocht.

Alvast bedankt!!
Er zijn een aantal programma's waarmee je dat aan kunt passen. Sommige daarvan zijn nog gratis ook (o.a. Ranish Partition Manager als ik me niet vergis).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Topicstarter
Jah, bedankt.. ik heb het al met PM opgelost.. ik dacht misschien is er iets wat makkelijker is.. :P.. BEDANKT!

Verwijderd

Schijfbeheer in XP is ook wel handig voor zoiets :/

Verwijderd

@TS
Je bent lekker op dreef met vragen stellen.
Je moet echt veel meer gaan lezen op Got en Inet in het algemeen.
Zelf zoeken. Daar leer je een hoop van. Daarnaast is het ook handig, als je een probleem opgelost hebt, de oplossing ook te delen met anderen. Hiermee deel je kennis/ervaring. Opgelost met PM, kan niemand wat mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 01:20 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels
waar je al vaak zat op gewezen bent...

Je hebt een Windows probleem over hoe iets te partitioneren en ipv zelf te zoeken (op www.microsoft.com bijvoorbeeld) of zelfs in het subforum over Opslagmedia en I/O controllers te kijken dump je een totaal onvoorbereide helpdeskvraag in Overige Hardware. Moet ik je nog echt erop wijzen dat dat niet de bedoeling is? :X

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.